Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare medicamente simptomatice pentru gestiunea curenta


Detaliu pentru invitatia numarul 320326
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sanatoriul de Pneumoftiziologie Geoagiu
Numar invitatie: 320326/16.02.2012
Denumire contract: Achizitionare medicamente simptomatice pentru gestiunea curenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSanatoriul de Pneumoftiziologie GeoagiuCod fiscal: 5069258, Adresa: str.Sanatoriului, nr.8, Geoagiu, jud.Hunedoara, Geoagiu, Telefon: 0254248884, Fax: 0254248968
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Sanatoriului, nr.8, Geoagiu, jud.Hunedoara, Geoagiu, Romania, cod postal: 335404, telefon: +40 254248884, fax: +40 254248968, persoana de contact: JANEL FRENTONI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare medicamente simptomatice pentru gestiunea curenta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractelor ce se doresc a fi atribuite se va asigura furnizarea medicamentelor simptomatice pentru gestiunea curenta, necesare pacientilor autoritatii contractante, in conditiile/cantitatile precizate pentru fiecare lot la Anexa A a documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 394, 388.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare calculata pentru fiecare lot se regaseste in anexa A la documentatia de atribuire si in sectiunea "loturi" a invitatiei de participare postata in SEAP. Aceasta se poate constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC.In temeiul art. 86, alin. 1 si 6 din H.G. 925/2006 coroborat cu art. 17 din H.G. 1660/2006, dovada constituirii garantiei de part.(in cazul constituiri printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari), se va anexa in SEAP in fotocopie, urmand ca originalul (cf art. 5(2) din Ordinul 509/2011)sa se depuna la sediul aut.contr. pana la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare se va constitui numai in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se va depune garantia de participare este RO31TREZ3705006XXX003626, deschis la Trezoreria Orastie. In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata dc.garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, acesta trebuie sa prev.ca plata garantiei se va exec.neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers.garantate.
Garantie de buna executie
5% din val.contr.aferent lotului pentru care se depune oferta, fara TVA, in max. 3 zile de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara/societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90(3) din H.G. 925/2006.Daca garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va restitui de catre autoritatea contractanta in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a medicamentelor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca Sanatoriul de Pneumoftiziologie Geoagiu nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante1. Director Medical- Dr. Bulugean Eugen - Presedintele Comisiei de evaluare2. Director Financiar Contabil - Andras Luminita - Membru al Comisiei de evaluare3. Farmacist ? Grecu Maria - Membru al Comisiei de evaluare4. Asistenta sefa ? Danciu Emilia - Membru al Comisiei de evaluare5. Contabil ? Sarca Gabriela Sofica - Membru al Comisiei de evaluare6. Asistent ? igiena ? Rasadean Mirela Maria - Membru supleant al Comisiei de evaluare7. Asistenta sefa ? Mihutiu Dorina Oana - Membru supleant al Comisiei de evaluare8. Dorel Bretean ? Managerul Sanatoriului de Pneumoftiziologie GeoagiuMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata; nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata si nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? fotocopie a originalului.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice? fotocopie a originalului, a copiei legalizate sau a copiei lizibile cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in fotocopie a originalului, a copiei legalizate sau a copiei lizibile cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv fotocopie a originalului sau a copiei cf. cu originalul si a traducerii legalizate in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2). Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in fotocopie a originalului ? Formular nr. 1 (cf. Ordin nr. 314/2010).3). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica, Formularul nr. 14 si Formularul nr. 152. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 4, 5 si 6, in fotocopie a originalului, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1.Se va atasa Formularul nr. 9 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) ? fotocopie a originalului.2.Se va prezenta acordul de subcontractare (Formularul nr. 10) - fotocopie a originalului, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.In cazul in care contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta fotocopie dupa contracte si dupa traducerea legalizata in limba romana dupa acestea.3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 4, in fotocopie a originalului, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.5). Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1.Formularul nr. 11 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in fotocopie a originalului.2.Contractul de asociere conform Formularului nr. 12 (Acord/Contract de asociere), in fotocopie a originalului, si Formularul nr. 13 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta fotocopie dupa acorduri si dupa traducerea in limba romana dupa acestea.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare codului CAEN 4646 (Rev. 2) ? Comert cu ridicata al produselor farmaceutice sau CAEN 4773 (Rev. 2) ? Comert cu amanuntul al produselor farmaceutice in magazine specializate.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor) care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in fotocopie a originalului, a copiei legalizate sau a copiei lizibile cu mentiunea cf. cu originalul.In caz de asociere certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.2). Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 4646 (Rev. 2) ? Comert cu ridicata al produselor farmaceutice sau CAEN 4773 (Rev. 2) ? Comert cu amanuntul al produselor farmaceutice in magazine specializate sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa fotocopii dupa original si dupa traducerea certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii participanti la procedura au obligatia de a depune Fisa informatii generale necesara pentru cunoasterea situatiei financiare a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat produse farmaceutice similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri prezentand maxim 2 contracte finalizate sau in curs de derulare cu o valoare (fara TVA) cumulata minim egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta., 2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada autorizarii de distributie angro emisa de MinisterulSanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer