Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare microbuz 16 + 1 locuri in leasing financiar


Detaliu pentru invitatia numarul 343585
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL VINJU MARE (PRIMARIA VINJU MARE)
Numar invitatie: 343585/07.03.2013
Denumire contract: Achizitionare microbuz 16 + 1 locuri in leasing financiar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VINJU MARE (PRIMARIA VINJU MARE)Cod fiscal: 7536970, Adresa: STRADA RAHOVEI, NR. 8, VANJU MARE, MEHEDINTI, Vanju Mare, Telefon: 0252350660, Fax: 0252350097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA RAHOVEI, NR. 8, VANJU MARE, MEHEDINTI, Vanju Mare, Romania, cod postal: 225400, telefon: +40 0252350660, fax: +40 0252350097, persoana de contact: Primaria Vinju Mare, str. Rahovei, nr.8, Judetul Mehedinti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA VINJU MARE, STRADA RAHOVEI, NR. 8, VANJU MARE, MEHEDINTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratia publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare microbuz 16 + 1 locuri in leasing financiar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare microbuz 16 + 1 locuri in leasing financiar
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 025 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 2680, 50 lei, echivalentul a 600 euro (1 euro = 4, 4675 lei, curs valutar BNR din data de 17.12.2012 );
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform din H.G. 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare.Pentru virament bancar se va utiliza contul RO41TREZ46521360250XXXXX deschis la Trezoreria Vinju Mare, Beneficiar: Primaria Vinju Mare, cod fiscal 7536970 . Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si parte din garantia de participare, respectiv suma de 1340, 25 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Primariei Vinju Mare, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare cu oferta independenta ? formular ACertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP Nr. 314/20102.Declaratie neincadrare in prev.art. 69~1 din OUG 34/2006 - formular 12D: Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :2.1. Primar Rugina Nicolae, 2.2. Viceprimar Gogea Puiu, 2.3. Drinceanu Silvia - contabil, 2.4. Sirbu ? Cretu Elena Adina - secretar, 2.5. Murgu Ileana ? casier2.6. Andrita Dan - persoana cu responsabilitati in domeniul achizitiilor publice2.7.Consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Tita Samuel Eduard, Hirsovescu Puiu, Mijaiche Alexandru, Ciovica Ion, Cracea Ionel, Ionitoiu Mariana Dani, Boceanu Mihai Misu, Moldoveanu Florin, Maliborschi Marinescu Aida, Popescu Valentin Cristian, Carapencea Ion, Toader Octavian, Marcu Adrian, Dumitrescu Mihai.3. Declaratieprivind eligibilitatea. - formular FIncadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat: a) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie legalizata.b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul consolidat de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, aceasta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. 1.Persoane juridice/fizice romane: a) Cerinta obligatorie: Certificat constatator elibarat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa instanta competenta, depus in original. Se accepta copii legalizate sau se pot depune si copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul".b) Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura sau stampila, din care sa rezulte ca ofertantul are in domeniul de activitate codul CAEN 6521 (activitati de creditare pe baza de contract ? leasing financiar)2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ? Se va solicita completarea formularului H, din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimi 3 ani respectiv 2010, 2011, 2012.Autoritatea contractanta poate cere prezentarea bilanturilor pentru verificarea informatiilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara. Se va completa formularul G - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se solicita o lista a contractelor de furnizare in ultimii 3 ani pentru minim un contract similar ca natura si complexitate. Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/ contracte/ procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea de produse similare celor solicitate prin prezenta documentatie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Descriere criteriu: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel , mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 80 puncte; b) pentru alt pret decat cel de la lit a) punctajul se acorda astfel: Pn = (pret minim/pret oferta) x punctaj maxim acordat
Termen de livrare 60 - 90 zile
20
Descriere: Punctaj pentru termenul de evaluare ?termen de livrare? se acorda astfel: a) pentru termen de livrare de 60 zile se acorda punctajul maxim 20 puncte; b) pentru un termen mai mare se acorda astfel: Pn = (60/termen oferta) x punctaj maxim acordat *termenul de livrare va fi exprimat in zile calendaristice. c) pentru termene de livrare mai mari de 90 zile, oferta va fi considerata neconforma, si va fi respinsa de autoritatea contractanta.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 18:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer