Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE MICROBUZ 20+1 LOCURI


Detaliu pentru invitatia numarul 357302
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA JIANA
Numar invitatie: 357302/04.02.2014
Denumire contract: ACHIZITIONARE MICROBUZ 20+1 LOCURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JIANACod fiscal: 4426417, Adresa: strada Principala, Jiana, Telefon: 0252 / 358845, Fax: 0252 / 358845
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Jiana, Romania, cod postal: 227305, telefon: +40 0252358845, fax: +40 0252358845, persoana de contact: STEFAN CRISTIAN SPATARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Jiana, judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE MICROBUZ 20+1 LOCURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE MICROBUZ 20+1 LOCURI
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 1.700 lei sau echivalentul in alta valuta se constituie oricand incepand cu data publicarii invitatiei de participare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 08.01.2014. Perioada de valabilitate a Garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari. Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de Plata in contul achizitorului Comuna Jiana - RO16TREZ4655004XXX000043, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In cazulin care operatorul economic depune contestatie la CNSC si este respinsa autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art.278^1 din OUG 34 / 2006 actualizata in cuantum de 1.700 lei. Garantia de participare se poate constitui sicu numerar la casieria Primariei Comunei Jiana .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Operatorul economic are obligatia sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de cel mult 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului, cu valabilitatea cel putin egala cu durata contractului.Mod de constituire: - conform prevederilor art. 90 alin (1), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, - prin ordin de plata, in contul autoritatii contractante Comuna Jiana - RO16TREZ4655004XXX000043 deschis la Trezoreria Vanju Mare.In cazul neprezentarii instrumentului de garantare in termen de 5 zile de la semnarea contractului, opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (1) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se depune Formularul nr. 1 - Angajament privind executarea contractului in conditiile impuse prin documentatia de atribuire si a cerintelor legale aplicabile; Se depune Formularul nr. 2A ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Se depune Formularul nr. 2B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Se depune Formularul nr. 12A - Declaratie privind eligibilitatea; Se depune Formularul nr. 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Se depune Formularul nr. 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Ofertantul are obligatia sa prezinte certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul Local si de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerificatul se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie , ,conform cu originalul?. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului deconducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. A, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante este exclus din procedura de atribuire. In acest sens se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere- Formularul2B.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Jiana sunt: STANCIOIU STELIAN ? primarARMEANU MARIUS - Presedinte comisie de evaluareROGOVEANU NICOLAE - membru comisie de evaluareGURAN CONSTANTIN - membru comisie de evaluareSPATARIU STEFAN - membru comisie de evaluare Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentanti legali. Certificatul sepoate prezenta in original, copie legalizata sau copie , ,conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor Autoritatea Contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea acestui document in original/copie legalizata pentru conformitate. Pentru persoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legalconstituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se depun traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globalaPrezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medieanuala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 170.000 lei .In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor cifra medie de afaceri seconsidera indeplinita pentru 50% din cerinta respectiv 85.000 lei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta referitoare la valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3ani, se va considera indeplinita in mod cumulativPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare prin maxim 3 contracte conform art. 188, alin(1) lit a din OUG 34/2006.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-auindeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unuicontract. Certificarea implementarii si mentinerii unui Sistem de Management alCalitatii, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008(ISO 9001:2008), sau echivalent . Ofertantii care nu sunt certificati sau seafla in curs de certificare se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea in conformitate cu art.172, alin(1) din OUG 34/2006, respectiv valabilitatea certificatului se va raporta "data LIMITA de depunere a ofertei" .In cazul unei asocieri toti asociatii trebuie sa prezinte acest document conform ordinului 509/2011, respectiv"pentru partea din contract pe care o realizeaza"Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer