Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE ?MICROBUZ TRANSPORT PERSOANE 12+1 LOCURI?


Detaliu pentru invitatia numarul 355594
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 355594/12.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE ?MICROBUZ TRANSPORT PERSOANE 12+1 LOCURI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Republicii, nr 2-4, et. 4, camera 425, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244529602, fax: +40 244511611, persoana de contact: Bratosin Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Prahova, b-dul Republicii, nr 2-4, et. 7, camera 727, Ploiesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE ?MICROBUZ TRANSPORT PERSOANE 12+1 LOCURI?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE ?MICROBUZ TRANSPORT PERSOANE 12+1 LOCURI?
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(GP): 4032 lei.Perioada de valab. a GP este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.GP se constituie prin virament bancarsau printr-un instrum. de garantare emis in coditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire. In orice situatie, dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cont garantii C.J.PH.: RO72TREZ5215006XXX000119, deschis la Trez. Ploiesti, cod fiscal 2842889. In cazul constituirii GP printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul B sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul eliberarii GP de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul B si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara.Echivalenta lei/valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, GP poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Autoritatea contractanta va elibera/restitui GP conform prevederilor art.88 din H.G.nr.925/2006.Ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art.278^1, alin.(1), lit.a)din OUG nr.34/2006.Participantii IMM beneficiaza de prevederile art. 16 din Lg 346/2006, in sensul reducerii cu 50% a garantiei (participantii vor completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul nr.1. Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.- Formularul nr.2 Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat, iar tertul sustinator lit. a), c^1), d) dupa caz.3.Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul CERT, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, prin care se certifica faptul ca, participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 3.In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata de catre fiecare asociat in parte.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.4. Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceeea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, sunt: Mircea Cosma- Presedinte al Consiliului Judetean Prahova; Sebastian Danielescu - Vicepresedinte; Constantin Laurentiu Rebega - Vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? Administrator Public al judetului, Mihail Pavel ? Secretar al judetului Prahova, Dan Ciolac ? Consilier Judetean, Ovidiu Cord? Consilier Judetean, Mihai Daniel Sepsi ? Consilier Judetean, Danut Marcel Cornea ? Consilier Judetean, Costin Zaharia ? Consilier Judetean, Simona David ? Consilier Judetean, Adrian Florin Dobre ? Consilier Judetean, Gheorghe Donache ? Consilier Judetean, Elena Iuliana Dosaru ? Consilier Judetean, Florin Auras Dragomir ? Consilier Judetean, Rares Dan Enescu ? Consilier Judetean, Radu Cezar Liviu Ionescu ? Consilier Judetean, Ion Ionica ? Consilier Judetean, Adrian Manta ? Consilier Judetean, Darius Dumitru Mesca ? Consilier Judetean, Laurentiu Daniel Mitrea ? Consilier Judetean, Romu Moraru ? Consilier Judetean, Gheorghe Neaga ? Consilier Judetean, Dumitru Daniel Neagoe ? Consilier Judetean, Constantin Negoi ? Consilier Judetean, Marius Nicolai ? Consilier Judetean, Georgiana Diana Niculescu ? Consilier Judetean, Catalin Razvan Nita ? Consilier Judetean, Nicolae Oprescu ? Consilier Judetean, Vasile Patrascu ? Consilier Judetean, Toma Pintoiu ? Consilier Judetean, Elisabeta Popovici ? Consilier Judetean, Ana Sandu ? Consilier Judetean, Ludmila Sfarloaga ? Consilier Judetean, Jenica Tabacu ? Consilier Judetean, Bogdan Andrei Toader ? Consilier Judetean, Dorin Tudora ? Consilier Judetean, Viorica Vasile ? Consilier Judetean, David Andrei? Consilier Judetean; Maria Dovinca - Director executiv Directia Economica; Elena Popescu ? Director executiv adjunct Directia Economica; Marius Constantin Nicolae - Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Gheorghe Bratosin ? Director executiv adjunct Directia Absorbtie Fonduri Europene; Alina Georgiana Pana ? Sef serviciu juridic; Cristian Topala ? Sef Serviciul Administrare Cladiri; Andrei Cerasela? Consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene, Berteanu Vasile ? Consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene, Gheorghe Catalin ? Consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene, Padurariu Pamfelia ? Consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene, Satmar Ligia ? Consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene, Tanase Florin ? Consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene.6.Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.7.Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale. Se va prezenta certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi respinse cu exceptia cazului in care operatorii prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice straine operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau tara de rezidenta. In cazul in care aceste certificate nu sunt emise de tara de origine sau tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana, unde este cazul. Toate documentele de la aceasta sectiune se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta poate fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat, dupa caz.a) Certificatul constatator se va prezenta in copie, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente echivalente.Documentele se vor prezenta in copie, insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea de 400.000, 00 lei .In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra. de grupul de asociati prin cumulare. In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.Pentru o evaluare unitara se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) in baza a cel putin un contract, din care sa rezulte ca au fost furnizate produse similare in baza a cel putin unui contract, lista ce va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Sustinerea de catre o alta persoana: In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia de neincadrare in prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c1), d) si ale art.691 din OUG nr.34/2006. Se va completa si prezenta un angajament de sustinere ferm (daca e cazul). Acesta va fi insotit de documentele doveditoare conform OUG nr.34/2006., 3. Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, daca este cazul.In conformitate cu art. 11, alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor, o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. - Anexa nr. 58 ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare. Se va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie, valabil la data limitapentru depunerea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie
40
Descriere: Componenta tehnica
Costuri de intretinere aferente unei perioade de 60 de luni de la data livrarii
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer