Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare mijloace de transport destinate activitatilor specifice de mentinere si conservare a ariilor protejate pentru realizarea proiectului "Plan de Management Integrat revizuit pe principii N2000 pentru Parcul National Cheile Bicazului-Hasmas, ROS


Detaliu pentru invitatia numarul 354614
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 354614/10.10.2013
Denumire contract: Achizitionare mijloace de transport destinate activitatilor specifice de mentinere si conservare a ariilor protejate pentru realizarea proiectului "Plan de Management Integrat revizuit pe principii N2000 pentru Parcul National Cheile Bicazului-Hasmas, ROSCI0027, ROSPA0018" - cod SMIS CSNR 36868
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, P-ta Libertatii nr. 5, Camera 333/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare mijloace de transport destinate activitatilor specifice de mentinere si conservare a ariilor protejate pentru realizarea proiectului "Plan de Management Integrat revizuit pe principii N2000 pentru Parcul National Cheile Bicazului-Hasmas, ROSCI0027, ROSPA0018" - cod SMIS CSNR 36868
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare mijloc de transport destinat activitatilor specifice de mentinere si conservare a ariilor protejate pentru realizarea proiectului "Plan de Management Integrat revizuit pe principii N2000 pentru Parcul National Cheile Bicazului-Hasmas, ROSCI0027, ROSPA0018" - cod SMIS CSNR 36868.Valoarea estimata a achizitiei este de 56.295, 42 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 34113000-2 - Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 295.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Art. 43^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prevede: (1) Garantia de participare se constituie de catre ofertant in scopul de a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al acestuia pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului.(2) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantilor constituirea garantiei de participare, in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. Documentatia de atribuire trebuie sa contina urmatoarele informatii: a) cuantumul garantiei de participare, mentionat si in anuntul/invitatia de participare, in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 278^1 alin. (1);b) perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, la stabilirea acesteia fiind avute in vedere dispozitiile art. 276 alin. (1), astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuireConform acestor prevederi, cuantumul garantiei de participare se stabileste ca fiind de 1125.90 lei iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalenta leu/valuta pentru garantia de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta. Se solicita completarea Formularului nr. 1Cerinta nr. 2Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, se exclude din procedura orice ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 3Conform art. 181 din OUG nr. 34/2006, se exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) *** Abrogatac) mi-am indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care sunt stabilit pana la data solicitata;c^1) in ultimii 2 ani mi-am indeplinit obligatiile contractuale, si nu am produs prejudicii beneficiarilor acestora;d) nu am fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) nu prezint informatii false si voi prezenta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Pentru a-si demonstra situatia personala, ofertantii vor completa Formularul nr. 3 - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta.Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere al ofertelor.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrativ sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori care asigura sustinerea tehnica si profesionala, si/sau financiara, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4Se solicita completarea Formularului nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Documente de verificare: - extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni (dupa caz). Se solicita a fi prezentat de catre toti participantii, si de catre subcontractanti, terti sustinatori.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conform art. 2 din Ordinul 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/15.05.2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/ contractele/ bugetul- aferente prezentei proceduri, sunt: Borboly Csaba ? presedinte; Birtalan Jozsef ? vicepresedinte; Petres Sandor ? vicepresedinte; Egyed Arpad ? secretar judet;Consilierii judeteni: Ambrus Sandor; Barti Tihamer; Becze Istvan; Bege Karoly; Bende Sandor; Benyovszki LajosBĂ­ro; Barna Botond; Burus-Siklo;di Botond; Csillag Peter; Csutak Maria Magdolna; Danguly Ervin; Ferencz Salamon Alpar Laszlo;; Incze Csongor; Magyari Vencel; Marcu Raducu Ioan; Orosz-Pal Levente; Palffy Domokos; Pop Adrian; Proca Ion; Racz Arpad; Rafain Zoltan; Salamon Zoltan; Sandor Barna; Sebestyen Csaba Istvan; Sorban Attila; Szentes Antal; Thamo; Csaba Zsolt Bela; To;aso; Laszlo;.DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: dr.ing. Szabo; Barna-director executivBalint Andras - consilierGergely Olga - consilierLakatos Zsolt- consilierBarabas Arpad - consilierAlbert Mo;nika - consilierMihaly Emeric - consilierPalko; Emilia - inspector de specialitateCsato; Erzsebet - consilierDIRECTIA GENERALA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALARomfeld Maria Magdolna ? director generalZolya Zoltan ? sef serviciuDo;sa Szilard ? director general adjunctVagassy Alpar ? consilier juridicViragh Ferenc - consilier juridicVoslaban Claudia - consilier juridicTulbure Irina - consilier juridicCsaszar Istvan ? consilier juridicSalamon Boroka - consilier juridicDIRECTIA GENERALAPROGRAMESI UNITATI SUBORDONATEKopaczEmoke ? consilierDIRECTIA GENERALA ECONOMICAGabor Laszlo; - director general Se solicita: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate.In cazul persoanelor juridice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, conforme cu legislatia aplicabila acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind situatia economico-financiarase solicita completarea Formularului nr.5 - Informatii generalePentru calculul mediei cifrei de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani, pentru alta valuta, calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita completarea Formularului nr. 6 ? ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani?Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Documente de confirmare: - lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani va fi insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr -o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer