Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare mobilier de birou pentru sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 50090
Autoritate contractanta
PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL BIHOR
Cod de identificare fiscala: 4411246
Adresa: AUREL LAZAR NR. 12, Oradea
Telefon: 0259410027
Fax: 0259412408
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionare mobilier de birou pentru sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bihor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 36121000-5 - Mobilier de birou (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: - Furnizare mobilier pentru sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bihor avand cod CPV: -36121000-5 - Mobilier de birou;
- 36112200-1- Scaune de birou;
- 36111420-2- Fotolii;Toate conform schitei din anexa la caietul de sarcini.
Stare procedura: -
Data publicarii: 08.06.2007 15:15
Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, str. Aurel Lazar, nr.12, jud Bihor, cod postal 410043
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratii privind eligibilitatea, - Certificat emis de DGFP privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, - Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local (pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie înregistrat cu datorii la data de 31.05.2007)- Certificat emis de Registrul comertului din care sa reiasa ca are prevazut în obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii; are prevazut o forma de înregistrare ;
- Ofertantul sa demonstreze ca are profit pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006);
-sa prezinte o lista cu furnizari de produse relevante executate în ultimii trei ani( copie contract de furnizare produse, proces verbal de receptie, recomandare de la beneficiar) ;
- Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate.
De la sediul autoritatii contractante : Oradea, str. Aurel Lazar, nr.12, jud Bihor, cod postal 410043;cost 50 (RON)lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer