Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare mobilier, echipamente si aparatura de specialitate pentru implementarea proiectului Modernizarea si Extinderea Centrului Multifunctional de recuperare KIDS Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 339139
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 339139/09.11.2012
Denumire contract: Achizitionare mobilier, echipamente si aparatura de specialitate pentru implementarea proiectului Modernizarea si Extinderea Centrului Multifunctional de recuperare KIDS Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare mobilier, echipamente si aparatura de specialitate pentru implementarea proiectului Modernizarea si Extinderea Centrului Multifunctional de recuperare KIDS Galati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie mobilier, echipamente medicale, echipament si accesorii pentru computer, aparate electrice de uz casnic, articole si echipament de sport, echipament de stingere a incendiilor, cantare
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 296, 351 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: Lot 1:426, 86 lei, Lot 2 - 3.206, 76 lei, Lot 3 - 118, 52 lei, Lot 4 - 165, 48 lei, Lot 5 - 1.797, 68 lei, Lot 6 -68 lei, Lot 7 - 143, 72 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca cel tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (care sa cuprinda cel putin informatiile din cadrul Formularului 9), care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 alin. 1 din OUG nr. 34/2006 este: pentru Lot 2 - 1.603, 38 lei si Lot 5 - 898, 84 lei. Celorlalte loturi, ale caror valori estimate sunt sub pragul de 63.000 lei, nu le este aplicabila situatia prevazuta la art 278¹ din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular 1; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69¹ din OUG 34/2006 - completare Formular 2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Marius Stan, viceprimar - Florin Popa, viceprimar - Radu Cosca, city manager ? Vlaicu Aurel, director economic - Stamate Doina, director economic adj. Campeanu Rodica, director Directia Administratie Publica Locala - Palade Viorica, Alupoaei Mihaela, Toporau Teofania, Manu Mariana, Cicarlan Livica, Crivat Liliana consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Ene Constantin, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Poalelungi Marian Catalin, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie); Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular 3;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular 10 ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 - completare Formular 4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, corelat cu termenul legal al scadentei de plata. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor, copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. De ex. echivalenta leu/euro va fi: pentru anul 2009 ? 4, 2373 lei/euro, pentru anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro, pentru anul 2011 ? 4, 2379 lei/euro Pentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati ontractante sau clienti privati, Pentru dovedirea experientei similare ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare din categoria celor solicitate pentru fiecare lot in parte., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specialitatea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza a le realiza; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006., Informatii privind tertul sustinator (daca e cazul)in conditiile art. 190 din OUG nr. 34/2006. Astfel se vor prezenta: angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer