Achizitie publica - Achizitionare pachete rechizite pentru anul scolar 2013-2014
Detaliu pentru invitatia numarul 352878
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352878/21.08.2013
Denumire contract: Achizitionare pachete rechizite pentru anul scolar 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN GORJCod fiscal: 4666150, Adresa: str.Victoriei nr.132-134, Targu Jiu, Telefon: +40 253227177, Fax: +40 253224750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Victoriei nr.132-134, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210234, telefon: +40 253227177, fax: +40 253224750, persoana de contact: MARIUS IORGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Gorj, str.Victoriei nr.132-134, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210234
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare pachete rechizite pentru anul scolar 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de pachete cu rechizite pentru elevii claselor 0-VIII pentru anul scolar 2013-2014
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 104.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lotul 1:500 leilotul 2:400 leilotul 3:1500 leilotul 4:1900 leilotul 5:600 leiModalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de reducere 50% in conformitate cu prevederile Legii 346/2004 cu obligatia de a face dovada incadrarii in categoria mentionata. Valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul BNR din ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea. Ofertantul trebuie ca in ultimii 5 ani de activitate sa nu fi fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale sau pentru coruptie sau frauda sau spalare de bani. Document edificator - declaratie pe propria raspundere - formularul 12A. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 si art.69^1 din OUG 34: ofertantul nu trebuie sa fie in stare de faliment ori lichidare, sau sa aiba afacerile conduse de un administrator judiciar, sa aiba activitatile suspendate sau sa faca obiectul unui angajament cu creditorii. Sa nu faca obiectul unor proceduri legale ca cele de mai sus. Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrule inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute in art.69 lit.a), cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus de la procedura de atribuire. In vederea completari acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea sau finalizarea procedurii de atribuire sunt: prof. Isfan Ion - inspector scolar general, ec. Ivan Luminita - contabil sef, ing. Iorga Marius.Documente edificatoare - declaratie pe propria raspundere formularul 12B3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind achitarea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie conforma cu originalul). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.4. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local are sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie conforma cu originalul). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - original formular 56. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - original formular 97. Fisa informatii generale - original formularul 1 Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator eliberat de Registrul comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (copie conforma cu originalul).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persone juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in traducere legalizata.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita cifra medie de afaceri din domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin: 17.000 lei pentru lotul 112.000 lei pentru lotul 247.000 lei pentru lotul 358.000 lei pentru lotul 419.000 lei pentru lotul 5Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., oferta va fi insotita de cate o mostra pentru fiecare pachet de rechizite scolare cu toate produsele solicitate, in conformitate cu caietul de sarcini (mostra pachet lotul 1, mostra pachet lotul 2, mostra pachet lotul 3, mostra pachet lotul 4, mostra pachet lotul 5). Aceste mostre trebuie depuse/transmise pana la data limita de depunere a ofertei.Nedepunerea mostrelor conform caietului de sarcini duce la descalificarea ofertantului, in baza art.36 alin.2 din HG925/2006. Mostrele prezentate de catre orertantul castigator vor fi pastrate ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 14:08