Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 321363
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITA
Numar invitatie: 321363/09.03.2012
Denumire contract: Achizitionare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucevei, nr.1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420099, telefon: +40 0263230502, fax: +40 0263230502, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea locla sediul DGASPC B-N, Bistrita, str. Sucevei, nr.1-3, in sala de sedinte, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea de paine incentrele si complexelesubordonate DGASPC B-N din Bistrita, Beclean, Teaca, Nasaud, Nuseni;
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 317, 453 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de3.500lei.Depunereagarantiei este obligatorie. Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189deschiS la Trezoreria Bistrita, cf. 8883551;
-fila CECcu conditia confirmarii acesteiade catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-asumeiin numerar la caserie in zilele de luni, marti, miercuri, joi intre orele 8.00-16.00;
-prin scrisoare de garantie bancara, se va completa formularul din sectiunea Formulare;Nota: Ofertantulcaruia Consiliul National a Contestatiilor va respingecontestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, respectiv suma de 3.174 lei.Durata garantiei de participare este egala cu durata valabilitatii ofertei, respectiv 60 de zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa formularul din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare. In sensul prevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Moldovan Margit- Director general, Ababi Olimpia Carmen-Director general adjunct, Turcu Gyongyver ?Director general adjunct economic, Moga Corina-Sef serviciu achizitii publice, Gotea Nicoleta-inspector specialitate, Nusfelean Ionut Ciprian- consilier Compartimentul Juridic;Nota: Declaratia se va completa atat de catre ofertanti cat si de catreasociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaformularul din sectiunea Formulare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaformularul din sectiunea Formulare.5. Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Certificatul trebuie saprezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorlocale.Certificatul trebuie saprezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Data la care expiratermenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilorLegii. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.7.Declaratia privind calitatea de participant la procedura. . Se va completaformularul din sectiunea Formulare Prezentarea Certificatuluiconstatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului, care va contine obiectul de activitate supus procedurii.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Prezentarea autorizatiei de functionare sau a altor documente specifice eliberate de organele competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri globale in valoare de minim 476.000 lei.In situatia in care operatorul ecunomic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privindLista principalelor livrari din ultimii 3 ani.Formularul se va completa cu cel putin treicontracte., Fisa de experienta similara.Se va demonstra executia in ultimii trei ani a unui contract sau mai multe, cu o valoare mai mare sau cel putin egala cu valoarea impusa de 317.000 lei, al carui obiect a fost livrarea de produse care fac obiectul procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP si de la sediul DGASPC B-N, Serviciul Achizitii publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer