Achizitie publica - ACHIZITIONARE PAINE SEMIALBA, COZONAC.
Detaliu pentru invitatia numarul 341446
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341446/27.12.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE PAINE SEMIALBA, COZONAC.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE PAINE SEMIALBA, COZONAC.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FurnizareLot 1. Paine semialba? minim 132.700 kg ? maxim 142.000 kgLot 2. Cozonac- minim 330 kg ? maxim 350 kg
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este pentru Lot 1. = 3.351, 20 lei , Lot 2 = 31, 50 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art 86, alin 6 din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare: 1.Scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care sa prezinte in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; 2. Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria mun. Tg-JiuRO20TREZ3365005XXX001905, CIF 4246378, Penitenciarul Tg-Jiu.3. Depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 , pentru aceasta, ofertantii cu statut de IMM vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru. Nota : Data pentru care se determina echivalenta lei/EURO: 03.12.2012- 4, 5191 lei/euro.
Garantie de buna executie
Conf. art.90 din HG 925/2006 , reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin: 1.instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, care devine anexa la contract.2.prin depunere la casieria unitatii a sumei in numerar, daca valoarea garantiei este redusa. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 , pentru aceasta, ofertantii cu statut de IMM vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? Formularul 12. Declaratia privind eligibilitatea ? Formularul 23. Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participanti in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 ? Formularul 34. Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute la articolul 69ยน din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Pentru evitarea conflictului de interese conf. art 69. indice 1 din O.U.G. 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion POPESCU? DIRECTOR, Constantin HABUDEANU? DIRECTOR ADJUNCT ECONOMICO ADMINISTRATIV, Irina IACOB ? CONTABIL SEF, Anca SIRBU ? VIZAT CONTROL FINACIAR PREVENTIV? Formularul 45. Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. 6. Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica, DirectiaFiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul ?Certificat constatator? in original/copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, conform art. 185 lit. c) din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, completandu-se unformular?tabel, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari/cantitati- Formularul 6
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro , sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 11:08