Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare paine si produse de panificatie


Detaliu pentru invitatia numarul 345832
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 345832/24.04.2013
Denumire contract: Achizitionare paine si produse de panificatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 0300, telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dragasani, nr.8, Pitesti, etaj 1, camera 23.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare paine si produse de panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine si produse de panificatie, la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 2 la caietul de sarcini.Valoarea estimata a contractului: - val.minima estimata 236.850, 15 lei (fara TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pentru toate produsele cuprinse in cantitatea minima estimata aferenta perioadei: 01.05.2013 pana la 31.12.2013.- valoarea maxima estimata 347.182, 52 lei (fara TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru toate produsele cuprinse in cantitatea maxima estimata, aferenta perioadei derularii contractului pana la data de 30.04.2014.Optiuni: Posib.de prelung. a ctr.si suplim.cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006, actualizata.
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 850.15 - 347, 182.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3600.00 lei (raportata la valoarea minima estimata).Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr- un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societ. bancara sau de o societ. de asigurari: - Scrisoare de garantie bancara ? conform Formularului nr. 11 - in original.sau- O.P., in contul D.G.A.S.P.C. Arges deschis la Trezoreria Pitesti -RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, (vizat de unitatea bancara emitenta) ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.sau- Polita de asigurare ? in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ce se constituiepentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, trebuie sa fie egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei.Dovada consituirii garantiei de participare va fi introdusain plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat, exterior plicului care contine oferta.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitate in doc.de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei, in cf. cu art. 33, alin. 3, lit. b din HG 925/2006, actualizata.Data pentru care se va stabili echivalenta leu/valuta este cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.Cf. art. 2781, din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care op. ec. formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autorit. contractanta va retine contestatarului o anumita suma in raport cu val. estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 8% din valoarea contractului (fara TVA).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoreriei Statului la dispozitia autoritatii contractante cu suma initiala in cuantum de 0, 5% din valoarea contractului, fara TVA (in conformitate cu HG 1045/18.10.2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr. 1, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul nr. 2, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul nr. 4, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Se va completa Formularul nr. 5, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul nr. 3, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Adrian Macovei- Director General, - Pena Florian-Director General Adjunct, Strategii, Programe, Proiecte, -Cornel Olteanu- Director General Adjunct, Protectia Copilului si Asistenta Sociala, -Adriana Badea- Sef Serv. Fin. Contab. si Buget, -Ioan Preoteasa- Sef Birou APCSS.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emite un astfel de document, se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, - Prezentare de mostreAutoritatea contractanta solicita indeplinirea acestei cerinte pentru a aprecia experienta pe care o are operatorul economic in furnizarea de produse dincategoria celor ce fac obiectul contractului si implicit potentialul acestuia de a indeplini cerintele contractuale.Ofertantii vor prezenta mostre pentru urmatoarele produse: - chec 500 gr.; cozonac 500 gr.; franzela alba 400 gr.; corn croissant cu crema de ciocolata. - Document de certificare a sistemului demanagement al sigurantei alimentelor (HACCP) ? ISO 22000 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer