Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE PIATRA DE CARIERA SI CONCASATA , GRANIT TIP DACIT SI REFUZ DE CIUR


Detaliu pentru invitatia numarul 345410
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA APAHIDA
Numar invitatie: 345410/17.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE PIATRA DE CARIERA SI CONCASATA , GRANIT TIP DACIT SI REFUZ DE CIUR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA APAHIDACod fiscal: 4485243, Adresa: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Telefon: +40 264231777, Fax: +40 264231475
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Romania, cod postal: 407039, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: SUCIGAN TODERAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA APAHIDA, STR. LIBERTATII, NR. 122, JUDETUL CLUJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE PIATRA DE CARIERA SI CONCASATA , GRANIT TIP DACIT SI REFUZ DE CIUR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE PIATRA DE CARIERA SI CONCASATA , GRANIT TIP DACIT SI REFUZ DE CIUR.
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 516 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP ?10.000 lei-Perioada de valab a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab a ofertei, 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constit a GP: - Scrisoare de Garantie Bancara F.original sau?Chit emisa de caseria AC-original sau ? OP?conf de banca emitenta Original(contul Primariei Apahida nr.RO60TREZ2165006XXX006926 deschis la Trez Cluj CF 4485243) sau *instrument de garantare emis de o societate de asigurari;Pentru o GP depusa in valuta, echival se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile ;reducere 50% pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualiz.In cazul in care ofertantul a constituit GPla procedura de achiz publica in calitate de IMM(50% din valoarea GP)si nu face dovada ca este IMM(F. nr.16 oferta acestuia va fi respinsa la deschidere.In orice situatie, GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschidere ofertelor.Neprezentarea dovezii constituirii GP la deschiderea ofertelor duce la descalificar automata a op ec. Nota: In conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.c din OUG 34 din 2006, AC retine contestatorului suma de 4344, 52 lei din garantia de participare. * Ofertantul pierde garantia de participare, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei in care urmeaza sa se semneze contractul; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab a ofertei.Ofertantii de tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin OG nr. 27/2006 si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile totale/partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Municipiului . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Municipiului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Municipiului , cat si de unitatea Trezoreriei la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, dar nu inainte de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie privind eligibilitatea ? formular nr. 1 in original ( Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului )- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? formular nr. 2 in original ( in cazul in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de ar. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului )- Declaratie privind calitatea de participant la procedura , completat, semnat si stampilat ? formular nr. 3 in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta ? formular nr 4 in original- Certificat fiscal - directia de impozite si taxe locale- Certificat de atestare fiscala ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statuluiCertificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr. 509 din 28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie .- Documente doveditoare apartenentei ofertantului la categoria IMM ?formular nr. 16 daca este cazul.Potrivit dispozitiilor art. 11 alin 4 din HG nr. 925/2006 in varianta modificata de HG nr. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la subpct. 3 si 4 de mai sus (certificatele fiscale), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare enumerate la subpunctele de mai sus. Ofertantul are obligatia de a prezenta aceste certificate atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in intervalul prevazut in respectiva solicitare. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata-Se completeaza Formular nr. 5 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 Tabelul nominal ( conf. art. 69 indice 2 din OUG 34/2006) cu numele persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante se regaseste in Anexa la Formularul nr. 5 si sunt: Grigore Fati - primar, David Alexandru-secretar, Dana Mihaela Astilean-sef serviciu economic, Anca Bucur ?consilier jurist, Sucigan Toderas ?sef serviciu ADPP-GC, responsabil achizitie , Ovidiu Felecan-consilier, Petrus Alexandru-inspector, Simona Pop- consilier Cerinta obligatorie: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (original, copie legalizata sau xerocopie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al ofertantului a codului CAEN corespunzator comercializarii produselor ofertate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa exercite activitati profesionale conform caietului de sarcini. Informatiile cuprinse in documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii: -Ultimul bilant financiar contabil sau prezentarea oricaror documente din care sa rezulte cifra de afaceri? xerocopie lizibila certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. - Declaratie privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)in domeniul obiectului contractului, trebuie sa fie cel putin egala 564.516 lei, fara TVA. Se va completa Formular nr. 6 - Informatii generale. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea sau documentele nu sunt in termenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006. Informatii privind sustinerea de catre o alta persoana a capacitatii economice si financiare - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, autentificat. - Angajamentul ferm autentificat de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine operatorul economic confirma faptul ca va pune la dispozitia acestuia resursele financiare invocate. Se solicita Formular nr. 7 Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 Nota: cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte pentru care se solicita cifra de afaceri in domeniul contractului este : anul 2010-curs mediu euro comunicat de BNR 4, 2099 lei, anul 2011-curs mediu euro comunicat de BNR 4, 2379 lei, anul 2012-curs mediu euro comunicat de BNR 4, 4560 lei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (model Formular nr. 8 si anexa) "Lista principalelor livrari din ultimii trei ani" insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa valoarea, perioada de livrare, beneficiari, care sa confirme furnizarea de produse prin unul sau mai multe contracte din ultimii trei ani, a caror valoare cumulata trebuie sa fie cel putin egala cu 564.516 lei- Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm autentificat al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele tehnice si profesionale invocate. Se solicita Formular nr. 17 - Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 - va prezenta certificatul ISO 9001:2001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer