Achizitie publica - Achizitionare Platforma Electrochirurgicala de inalta performanta cu sistem de sigilare vasculara
Detaliu pentru invitatia numarul 337301
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337301/12.10.2012
Denumire contract: Achizitionare Platforma Electrochirurgicala de inalta performanta cu sistem de sigilare vasculara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITACod fiscal: 4347593, Adresa: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2, Bistrita, Telefon: 0263/218232, Fax: 0263/231108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare Platforma Electrochirurgicala de inalta performanta cu sistem de sigilare vasculara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea Platforma electrochirurgicala de inalta performanta cu sistem de sigilare vasculara
II.1.6) CPV: 33161000-6 - Instalatie de electrochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 516, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(GP): 10.000, 00 lei sau echivalent in euro, la cursul mediu BNR de 1 euro = 4, 54 lei. In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestata la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din GP mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 4.209, 61 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin.(1), lit.b)din OUG nr. 34/2006. Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. IMM?urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta GP in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM?uri vor prezenta anexat formularului de garantie o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, in conformitate cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii 346/2004. Modul de constituire a GP: scrisoare de garantie bancara-intocmita conform formularului 2 sau virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul unitatii nr.RO22TREZ1015006XXX007174?Trezoreria Bistrita. OP trebuie sa contina informatii despre procedura de achizitie si urmeaza a fi depus in ORIGINAL; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. GP trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie(GBE): 5% din valoarea contractului subsecvent, exclusiv TVA.Se constituie prin: a)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari care devine anexa la contract.GBE trebuie sa fie irevocabila; b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, intr-un cont de disponibil distinct deschis la Trezorerie si pus la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In situatia in care ofertantul este declarat IMM, in conformitate cu Lg.nr.346/2004, GBE este de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA si se constituie in conditiile enuntate la aliniatul anterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate (formular 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 2); Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului/subcontractantului privind neincadrarea la prevererile art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 5); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 9).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): - Prof. dr. Mircea Gelu Buta - Manager;
- Ec. Reghina Dragota - Director Financiar-contabil;
- Ec. Catalin Halas - Sef Birou Achizitii Publice Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului nu mai vechi de 30 de zile de data limita pentru depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 13:05