Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE PLIANTE SI HARTI PENTRU CENTRUL DE INFORMARE TURISTICA


Detaliu pentru invitatia numarul 340447
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BUNESTI (PRIMARIA COMUNEI BUNESTI)
Numar invitatie: 340447/03.12.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE PLIANTE SI HARTI PENTRU CENTRUL DE INFORMARE TURISTICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUNESTI (PRIMARIA COMUNEI BUNESTI)Cod fiscal: 4801389, Adresa: BUNESTI 58, Bunesti, Telefon: 0745315825, Fax: 0268248710
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUNESTI 58, Bunesti, Romania, cod postal: 507035, telefon: +40 268248710, fax: +40 268248710, persoana de contact: GHEORGHE DAN SPATARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, comuna Bunesti, localitate Bunesti, nr. 119, judetul Brasov, sala de sedinte a consiliului local Bunesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE PLIANTE SI HARTI PENTRU CENTRUL DE INFORMARE TURISTICA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se solicita furnizarea (editare, tiparire, livrare) a 100.000 buc pliante si 25.000 buc harti turistice informatiile (textul)vor fi puse la dispozitie la emiterea ordinului de incepere
II.1.6) CPV: 22114300-5 - Harti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 904 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 1878 lei, DATA LA CARE SE DETERMINA ECHIVALENTA LEU/ALTA VALUTA ESTE DATA PUBLICARII INVITATIEI DE PARTICIPARE IN SEAP Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Orice oferta garantata pentru o perioada mai mica de 90 zile va fi respinsa garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86din HGR nr. 925/2006, Restituirea garantiei se face in conditiile art. 88 din HGr nr. 925/2006 iar retinerea in conditiile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -Formular F 1 se prezinta de fiecare ofertant/asociatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular F2Persoane cu functie de conducere primar Mircea Palasan, viceprimar Gheorghe-Dan Spataru, secretar Gheorghe-Adrian Palasan si lista cu consilieri locali: Bena Maria, Marcu Anica, Monea Gheorghe, Suciu Adrian, Stoian Adrian, Patea Gheorghe, Onea Domnica, Iorgulescu Vasile, Hietsch Gerhardt, Fernolend Caroline toti se prezinta de fiecare ofertant/asociat/subcontractant/ter? sus?inatorDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular F3se prezinta de fiecare ofertant/asociat/Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular F4 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular F5 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/subcontractantNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.Dovada indeplinirii ogligattilor de plata catre bugetul local si bugetul de statin luna anterioara depunerii ofertei prin prezentare certificat fiscal ANAF si locale in original, copie legalizata, copie conforma cu originalul Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, CARE SA CON?INA DATE REALE LA DATA LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR, , din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar obiectul contractului Se depune de fiecare ofertant/asociat. Ofertantul aflat pe primul loc va depunecertificatul constatator ORC in original sau copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, pana la semnarea contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia sa declare intentia de a subcontracta o parte din contract. Subcontractarea totala nu este permisa (conform instructiunilor finantatorului(
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin accesare fisiere atasate sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer