Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare pneuri pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 299872
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUI
Cod de identificare fiscala: 4226338
Adresa: STR.HAGI CHIRIAC, NR.1, VASLUI, JUDETUL VASLUI, Vaslui
Telefon: 0235/303487
Fax: 0235/318257
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionare pneuri pentru autovehicule
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionare pneuri pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.06.2011 14:25
Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul de Politie al Judetului Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr. 1, mun. Vaslui, cod postal 730120, Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie al Judetului Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr. 1, mun. Vaslui, cod postal 730120
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 370, 518.7 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratii privind neincadrarea in art 180 si 181 din O.U.G.nr.34/2006, - Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
- Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de plata catre stat- Certificat constatator emis de O.R.C.- Certificat de Înregistrare, - Formularul - Informatii generale- Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani.- Certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produselor- Pliante, brosuri, care trebuie sa asigure posibilitatea verificarii corespondentei acestora cu prevederile specificatiilor tehnice prevazute în Caietul de sarcini.- Documente de certificare a sistemului calitatii pentru produse.- Declaratie pe proprie raspundere în care sa indice faptul ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de asigurare a protectiei mediului.
Disponibila in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer