Achizitie publica - Achizitionare pneuri pentru autovehicule
Detaliu pentru invitatia numarul 327994
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327994/28.05.2012
Denumire contract: Achizitionare pneuri pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUICod fiscal: 4226338, Adresa: STR.HAGI CHIRIAC, NR.1, VASLUI, JUDETUL VASLUI, Vaslui, Telefon: 0235/303487, Fax: 0235/318257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.HAGI CHIRIAC, NR.1, VASLUI, JUDETUL VASLUI, Vaslui, Romania, cod postal: 730120, telefon: +40 235303487, fax: +40 235318257, persoana de contact: ILONA COZMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUISTR.HAGI CHIRIAC, NR.1, VASLUI, JUDETUL VASLUI, Vaslui, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare pneuri pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Pneuri de varaLotul 1:165/70 - R13 ? 79 T = 70 buc.Lotul 2:175 - R14 C ? 99/98 N = 10 buc.Lotul 3:185/60 - R14 ? 82 T = 30 buc.Lotul 4:185/65 - R14 ? 86 T = 5 buc.Lotul 5:185/65 - R15 ? 88 T = 300 buc.Lotul 6:195/70 - R15 ? 96 T = 10 buc.Lotul 7:205/55 - R16 ? 91 W = 10 buc.Lotul 8:205/65 - R15 C ? 100 T = 20 buc.Lotul 9:205/65 - R16 C ? 99 H = 15 buc.Lotul 10:215/55 - R16 ? 93 Y = 5 buc.Lotul 11:215/75 - R16C ? 113 /111 R =10 buc.Lotul 12:225/70 - R15C ? 112/110 R = 5 buc.Lotul 13:235/70 - R16 ? 105 S = 5 buc.Lotul 14:1.100/20(tractiune-regional)= 7 buc.Pneuri de iarna : Lotul 15:165/70 - R13 ? 79 T = 28 buc.Lotul 16:175/70 - R14 ? 84 T = 4 buc.Lotul 17:185/60 - R14 ? 82 T = 4 buc.Lotul 18:185/65 - R15 ? 88 T = 60 buc.Lotul 19:205/65 - R15 C ? 100 T = 4 buc.Lotul 20:1.100/20 (tractiune-regional)= 7 buc.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 092 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, pe loturi: Lotul 1=158 lei, Lotul 2= 40 lei, Lotul 3 = 94 lei, Lotul 4 = 14 lei, Lotul 5 = 1.025 lei, Lotul 6 = 68lei, Lotul 7 = 55 lei, Lotul 8 = 131 lei, Lotul 9 = 158 lei, Lotul 10 = 43 lei, Lotul 11 = 77 lei, Lotul 12 = 37 lei, Lotul 13 = 54 lei, Lotul 14 = 161 lei, Lotul 15 = 109 lei, Lotul 16 = 13 lei, Lotul 17 = 18 lei, Lotul 18 = 340 lei, Lotul 19 = 31 lei, Lotul 20 = 164 leiGarantia de participare se constituie in una din formele prevazute la art.86 din H.G. nr.925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantieise va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 278 1 din O.U.G. nr.34/2006, 87 si 88 din HG nr. 925/2006.Contul de Trezorerie : RO07TREZ6565005XXX000244, COD FISCAL 4226338. Adresa casieriei: Vaslui, str.1 Decembrie, nr.2B, Garaje Politie.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie depusa cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentul de constituire a garantiei de participare, in forma, termenul si cuantumul solicitat, vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 1;? Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;? Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.691 din O.U.G.nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3;? Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" completata in conformitate cu Ordinul nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P. completata in conformitate cu Formularul 4;? Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul in care ofertantul figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta si nu se incadreaza in prevederile Ordinului nr.2618/2011 pentru modificarea O.M.F.P.nr.752/2006, acesta va fi exclus de la procedura ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in original/copie conform cu originalul.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, documente ce vor fi prezentate in copie legalizata insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Prezentare certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent pentru producator.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 12:36