Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare pneuri pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 340823
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BACAU
Numar invitatie: 340823/11.12.2012
Denumire contract: Achizitionare pneuri pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BACAUCod fiscal: 4187255, Adresa: Str. A. TOLSTOI, Nr. 2, Bacau, Telefon: 0234/202000, Fax: 0234/202046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Alexei Tolstoi, nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600093, telefon: +40 234202077, fax: +40 234202077, persoana de contact: COZMA ILONA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Bacau, str.Alexei Tolstoi, nr.2, judetul Bacau.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare pneuri pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare pneuri pentru autovehicule, pe loturi de produs, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 395, 464 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, pe loturi: ?Lotul 1 =274, 00 lei?Lotul 2 =40, 00 lei?Lotul 3 =207, 00 lei?Lotul 4 =42, 00 lei?Lotul 5 =2.105, 00 lei?Lotul 6 =36, 00 lei?Lotul 7 =66, 00 lei?Lotul 8 =52, 00 lei?Lotul 9 =265, 00 lei?Lotul 10 =103, 00 lei?Lotul 11 =76, 00 lei?Lotul 12 =25, 00 lei?Lotul 13 =108, 00 lei?Lotul 14 =33, 00 lei?Lotul 15 =58, 00 lei?Lotul 16 =28, 00 lei?Lotul 17 =87, 00 lei?Lotul 18 = 29, 00 lei?Lotul 19 = 37, 00 lei?Lotul 20 =300, 00 lei?Lotul 21 =40, 00 lei?Lotul 22 =176, 00 lei?Lotul 23 =58, 00 lei?Lotul 24 =2.540, 00 lei?Lotul 25 =44, 00 lei?Lotul 26 =74, 00 lei?Lotul 27 =52, 00 lei?Lotul 28 =244, 00 lei?Lotul 29 =126, 00 lei?Lotul 30 =88, 00lei?Lotul 31 =39, 00 lei?Lotul 32 =148, 00 lei?Lotul 33 =38, 00 lei?Lotul 34 =48, 00 lei?Lotul 35 =109, 00 lei?Lotul 36 = 29, 00 lei?Lotul 37 =13, 00 lei?Lotul 38 =13, 00 lei?Lotul 39 =37, 00 leiGarantia de participare se constituie in una din formele prevazute la art.86 din H.G. nr.925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.Contul de Trezorerie: RO18TREZ0615032XXX000375, Cod fiscal 4187255.Adresa casieriei: Mun. Bacau, str. Alexei Tolstoi, nr.2.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie depusa cel mai tarziu la data si oradeschiderii ofertelor.In cazul aplicarii prevederilor art.278.1 din O.U.G. nr.34/2006, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278.1 din O.U.G. nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 1.?Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2.?Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul in care ofertantul figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, acesta va fi exclus de la procedura.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente.?Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P., completata in conformitate cu Formularul 4.?Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.691 din O.U.G.nr.34/2006 ? Formularul 3 ?Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa faptul ca obiectul acordului - cadru ce va fi incheiat are corespondent in codurile CAEN inscrise in certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP, atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer