Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare Polielectrolit cationic


Detaliu pentru invitatia numarul 326179
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 326179/09.05.2012
Denumire contract: Achizitionare Polielectrolit cationic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: 0257-270853, Fax: 0257-270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Marius vatany
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Compania de Apa Arad SA, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare Polielectrolit cationic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare Polielectrolit cationic
II.1.6) CPV: 24542000-5 - Polimeri acrilici primari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 900lei.Nu se accepta constituirea Garantiei in alta moneda decat lei.Valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire cf art. 86 din HG 925/2006: virament bancar/instrument de garantare in favoarea AC(Formular 8), in original, emis de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat/neconditionat si va cuprinde si preved art. 278^1, lit.a) OUG 34/2006 si art. 87 alin. 1, lit. a), b), c) HG 925/2006 priv executarea.Garantia va fi prezentata in original pana/sau la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertele neinsotite de o garantie cf cerintelor de mai sus vor fi respinse.Reducere 50% din garantia de participare si garantia de buna executie pt ofertantii din cat IMM (declaratie proprie raspundere cf Anexei 1 Legea 346/2004).In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa de Lider/unul din membri in numele asocierii.Restituire cf art. 88 din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum 5%/2, 5%(IMM) din valoare contract, fara TVA valabila 8 luni.Valabilitate durata contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006) sauinstrument de garantare in favoarea AC emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract.Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, AC va inapoia Furnizorului Garantia de participare la licitatie.INSTRUMENT DE GARANTARE DE BUNA EXECUTIE - Formular 10.Prezentele se completeaza cu cerintele art. 15.3 si 15.4 din clauzele contractuale (Model Contract)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta obligatorie: completare Formular 1, Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Cerinta obligatorie: completare Formular 2, Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Certificat de participare la licitatii cu oferta independent. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Cerinta obligatorie: completare Formular 7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Banatean Gheorghe, ing. ec. Toma Marius, inf. Anca Lucian , c.j Goldis Flaviu, c.j. Giugiulan Mihnea, ec.VatanyMarius, ing. Botezatu Lia, ing. Varga Mihai.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura. Cerinta obligatorie: completare Formular 9Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului prin care ofertantul va face dovada ca are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea categoriilor de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Nota: SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in calitate deautoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata.Documente edificatoare (Persoane juridice /fizice straine) ? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Ofertantii straini vor prezenta aceste acte in original si/sau copii autorizate traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media aritmetica a cifrei de afaceri globala a ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari trebuie sa fie echivalentul a cel putin: 170 000 lei fara TVAPentru valorile exprimate in Euro, vor fi folosite pentru conversie ratele medii anuale de schimb RON/EUR comunicate de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi: An Curs de schimb RON/EUR2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379, Se vor specifica datele de identificare ale ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 anicontine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b)Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare a carui valoare sa fie de minim 87.000 lei fara TVA.Cerinta obligatorie: completare Formular 4Pentru valorile exprimate in Euro, vor fi folosite pentru conversie ratele medii anuale de schimb RON/EUR comunicate de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi: An Curs de schimb RON/EUR2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379, La cererea autoritatii contractante, ofertantul va furniza asistenta tehnica pentru personalul care opereaza deshidratarea, in caz de nevoie, pe parcursului derularii contractului, Certificat de garantie si de conformitatesau echivalent (Declaratie pe propie raspundere privind conformitatea cu normele romanesti in vigoare si garantia produsului furnizat), Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilor identificati la data depunerii ofertei., Informatii privind asocierea operatorilor economiciAsocierile de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: A. Toti membrii asocierii trebuie sa fie persoane fizice sau juridice inregistrate, capabile sa furnizeze produse sau acele parti din contract care le revin, conform prevederilor OUG nr. 34/2006, articolul 183.B. Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si resursele financiare, prevazute in sectiunile III.2.2 si III.2.3 de mai sus.Ofertele depuse de asocieri de operatori economici vor indeplini si cerintele suplimentare enumerate in continuare: 1. Unul dintre membri va fi numit asociat principal (lider) responsabil pentru acest contract, numirea sa fiind confirmata prin inaintarea unor imputerniciri in acest sens, semnate de reprezentantii autorizati ai fiecarui membru al asocierii., Informatii privind asocierea operatorilor economici (continuare) 2. Oferta trebuie sa includa un Acord preliminar de asociere, urmand ca asocierea sa fie definitivata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Acordul va specifica urmatoarele: a) toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru finalizarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din membrii asocierii inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau intra in lichidare, membrii ramasi vor furniza si finaliza Contractul;b) liderul asocierii este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora;, Informatii privind asocierea operatorilor economici (continuare)Acordul va specifica urmatoarele: c) liderul asocierii este raspunzator pentru furnizarea produselor contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor pe care le va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii conform acordului dintre acestia, astfel incat Autoritatea Contractanta va fi eliberata de orice obligatii de plata ce pot rezulta din Contract si/sau prestarea serviciilor prin efectuarea platii numai catre asociatul principal;d) liderul asocierii se obliga ca, in cazul atribuirii contractului, sa legalizeze asocierea, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;e) toti membrii asocierii se obliga sa ramana in asociere pe toata durata de furnizare a contractului., Informatii privind asocierea operatorilor economici (continuare)Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente corespunzator activitatilor aferente obiectului proceduriiPrezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer