Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare produse de cazarmament - 2011


Detaliu pentru invitatia numarul 310594
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Cod de identificare fiscala: 9742496
Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti
Telefon: 0248/222578
Fax: 0248/222578
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionare produse de cazarmament - 2011
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 39510000-0 - Articole textile de uz casnic (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de produse de cazarmament, pentru unitatile subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, in conformitate cu cantitatile si gama sortimentala din caietul de sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.08.2011 12:48
Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Calea Dragasani, nr.8, jud. Arges, etaj I, birou Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pitesti, str. Calea Dragasani, nr.8, jud. Arges, etaj I;
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 77, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia privind eligibilitateaDeclaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat de atestare fiscala;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;Certificat constatator;Certificat de inregistrare fiscala;Ultimul bilant contabil;Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;Informatii privind asigurarea cu echipamente de specialitate;Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate;Experienta similara;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani;
www.e-licitatie.rodin S.E.A.P.(Documentatie si clarificari) cu acces nerestrictionat al operatorilor economici, incapand cu data publicarii.Garantia de participare: 1000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer