Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare produse de papetarie si birotica (Lotul I) si cartuse si tonere (Lotul II)


Detaliu pentru invitatia numarul 326945
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 326945/16.05.2012
Denumire contract: Achizitionare produse de papetarie si birotica (Lotul I) si cartuse si tonere (Lotul II)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248/271131, fax: +40 248/271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul DGASPC Arges, Pitesti, str.Calea Dragasani, Nr. 8, et. I, cam. 23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare produse de papetarie si birotica (Lotul I) si cartuse si tonere (Lotul II)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare diverse produse de papetarie, birotica(lotul I-intervalul intre: 76.065, 50 si 114.098, 50 RON (fara TVA)si cartuse/tonere(lotul II-intervalul intre: 34.902, 35 si 52.353, 54 RON (fara TVA) ), pentru DGASPC Arges si unitatile subordonate, conform Anexei 2 la Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30197644-2 - Hartie xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 452.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul G.P.: - Lotul I - 1141, 00 (rap.la val.minima estim.)- Lotul II -524, 00 (rap.la val.minima estim.).G.P.este necesara pentru a proteja aut.contr.fata de riscul unui eventual comportam.necoresp.al ofertant, pe intreaga per.derul.pana la semnarea ctr.de A.P.si pana la constit.G.B.E.a contr.Gar.de part.se exprima in lei si poate fi constit.prin: -scrisoare de gar.bancara ? in original, Form.nr. 11.-ordin de plata, in contul D.G.A.S.P.C. Arges deschis la Trez.Pitesti -RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, cu cond.ca la data procesarii, suma sa fie virata in contul DGASPC Arges (vizat de unit.bancara emitenta).-instrum.de garantare emis de o soc.de asig.in fav.aut.contr., mentionandu-se in mod expres ca se constituepentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei, in conformitate cu art. 33, alin. 3, lit. b din HG 925/2006, actualizata.Cf. art. 2781, din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului o anumita suma in raport cu valoarea estimata a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, trebuie sa fie egala sau cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.NOTA: G.P. se va intocmi distinct pt. fiecare lot.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contr.fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contract.de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 925/2006, cu modifi.si complet.ulterioare); sau - prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, pana la constit.cuantum.garantiei. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit.contract., la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, coform Hotararii nr. 1045/19.10.2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa Formularul nr. 1, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 2, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa Formularul nr. 3, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - sa completa Formularul nr. 4, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 5, semnat de reprezentantul legal al ofertantului , original; - Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Adrian Macovei- Director General, Cornel Olteanu- Director General Adjunct, Adriana Badea- Sef Serv. Fin. Contab. si Buget, Ioan Preoteasa- Sef Birou APCSS.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidate general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificat de inregistrare in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor, din care sa reiasa: sediul social al unitatii protejate si pozitia de inregistrare a unitatii protejate in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor - Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.- Autorizatie de functionare ca unitate protejata a unui ONG al persoanelor cu handicap - documentul va fi depus in original/copie legalizata semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de reprezentantul legal
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati a Unitatii Protejate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-Ofertantii au obligatia prezentarii de mostre.-Ofertantii vor prezenta mostre pentru urmatoarele produse: - Alonje, Ascutitoare de creioane, Creioane cu guma, Creioane mecanice 0.5-0.7-0.9, Creion corrector, Dosar PVC, Dosar cu sina, Dosar pt incopciat, Hartie copiator A3 500 coli, Hartie cub autoaditiva (Post-it), Mapa PVC, Mapa mostre 20 file, Mapa Working-up, Marker permanent, Mine creion mecanic 0.5-0.7-0.9, Mine pix parker, Textmarker.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer