Achizitie publica - ACHIZITIONARE PRODUSE LACTATE
Detaliu pentru invitatia numarul 328550
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328550/01.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE PRODUSE LACTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BIHORCod fiscal: 17091429, Adresa: FELDIOAREI, NR. 13, Oradea, Telefon: 0259476371, 476372, Fax: 0259447435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE PRODUSE LACTATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE PRODUSE LACTATE LA SUBUNITATILE DGASPC BIHOR
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 708 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare :2.700lei-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 30 zile (cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ).- Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prin intermediul SEAP, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata.b) ordin de plata , contRO15TREZ0765006XXX003709? Trezoreria Oradea, pentruDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bihor cod fiscal 17091429 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere .In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participarein calitate de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) va face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.La data deschiderii ofertelor, ofertantii vor face dovada platii garantiei de participare, in caz contrar vor fi exclusi de la proceduraDovada depunerii garantiei de participare se face, prin intermediul SEAP, sub forma unui fisier electronic.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului sectorial de servicii: 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei, prin: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cuaplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin (2)-(3) si art.91 din HG nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. In acest cazfurnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului.Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul de disponibil astfel deschis este stabilita de catre achizitor la valoarea de0, 5%din pretul contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea, conform art.180 din OUG 34/2006, modificata sicompletata(Completare formular 10A)Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, modificata sicompletata(Completare formular 10B)Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare formular 10C)Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr314/2010 emis de ANRMAP(Completare formular 10D)Cerinta nr.5: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular10E ). In vederea eliminarii conflictului de interese mentionam persoanele cu functie de decizie in cadrul DGASPC Bihor: Jr. Puia Lucian-Calin ? directorgeneral DGASPC Bihor;Cosman Eliana ? director gen.adj. economic;Borta Vasile? sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale.Cerinta nr.6: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea (conform cu originalul )Cerinta nr.7: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( copie lizibila cu mentiunea (conform cu originalul ) Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original sau copie lizibila cu mentiunea (conform cu originalul), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 aniCerinta nr.2: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la organismele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport speciale, termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice in conformitate cu normele de igiena reglementate de OMS nr. 976/199 , o lista cu autovehicule speciale termoizolante dotate cu instalatii frigorifice cu care ofertantul efectueaza transportul produselor, la care se vor atasa copii ale autorizatiilor sanitare si sanitar-veterinare ale acestor autovehicule si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiCerinta nr.2: Mostre cu titlu gratuit petntru toate produsele solicitate avand caracteristicile solicitate in caietul de sarciniCerinta nr.3: Autorizatie sanitara si sanitar veterinara eliberate de institutiile de resort ? sub forma de copie lizibila cu mentiunea( conform cu originalul ).NOTA : Neprezentarea de mostre pentru toate produsele duce la descalificarea ofertantului. Most
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 13:43