Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare produse pentru dotarea Centrului local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara si Refugiu turistic vf. Tulisa comuna Baru - componente ale proiectului integrat ?Infiintare Centru local de promovare si informare turistica Bar


Detaliu pentru invitatia numarul 341248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BARU
Numar invitatie: 341248/21.12.2012
Denumire contract: Achizitionare produse pentru dotarea Centrului local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara si Refugiu turistic vf. Tulisa comuna Baru - componente ale proiectului integrat ?Infiintare Centru local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara/refugiu turistic Vf. Tulisa?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARUCod fiscal: 4521427, Adresa: Prof. Dr. Stefan Garbea, Nr. 222, Baru, Telefon: 0254778003, Fax: 0254778398
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii specifice autoritatilor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare produse pentru dotarea Centrului local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara si Refugiu turistic vf. Tulisa comuna Baru - componente ale proiectului integrat ?Infiintare Centru local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara/refugiu turistic Vf. Tulisa?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea finalizarii proiectului ?Infiintare Centru local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara/refugiu turistic Vf. Tulisa? este necesara achizitia bunurilor pentru dotarea celor doua obiective de investitii.Actiunea 1: A.? CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA BARU ? vor fi achizitionate: Se vorachizitiona: Produse in Lotul 1: a)Aparatura electrica si IT- (cheltuiala eligibila) : telefon/fax - 1buc, calculator desktop cu accesorii + monitor- 1buc; monitorEcran: 22 inch- 1bucb)Aparatura audio-video si IT ?- (cheltuiala neeligibila) : videocamera -1buc DVD player -1buctelevizor LCD -1 bucaparat foto digital -1 buc videoproiector-1 buc Ecran de proiectie -1 buccamera web -1buc imprimanta multifunctionala ? 1 buc calculator desktop cu accesorii ? 1 bucc)Sisteme de expunere -(cheltuiala eligibila): snap-up de 100x200 cm ? 1 buc; stand brosuri zig-zag ? 3 buc ; flip chart ? 1 buc; avizier pluta 50/70 cm ? 1 bucB . ?REFUGIU TURISTIC VF. TULISA, COMUNA BARU ?vor fi achizitionate: d)Furnizare de panouri de informare cu mesaje variabile cf. descrierii din caietul de sarcini( cu montaj inclus): panouri de informare400/300 cm - 9 buc; panouri indicatoare de orientare 150/50 cm - 8 buc; panouri de prezentare 120/100 cm -22 buc; stalpi cu sageti indicatoare pe traseu ? 3 buc.Valoarea estimata Lot 1- fara TVA: 89, 925.00 RON (87.342 lei elig+ 2.583 lei neelig)Lotul 2 produse pt Actiunea 2: «PROMOVAREASIMARKETINGULSERVICIILOR DE TURISM RURAL DELA NIVELULCOMUNELOR : BARU, BANITA, PUI si SALASU DE SUS » vor fi achizitionate: Brosuri de promovare-concepre, editare, machetare, tiparire ? 4.900 buc, Harta turistica-concepre, editare, machetare, tiparire ? 10.000 bucValoarea estimata, eligibila, fara TVA (numai in cifre): 52. 994 lei- Moneda: lei
II.1.6) CPV: 30191000-4 - Echipament de birou, cu exceptia mobilierului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 919 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv 90 de zile.Gar. de participare, in cuantum de 2 % din valoarea supusa achizitiei(cf.art.43 alin.1 alin.2, lit a. din OUG nr 34/2006): Lot 1- 1790 lei, Lot 2 -1050 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 si completarea Anexei la Formularul 12Cgarantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire-Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM?Anexa la Formularul 12CGar. de participare se poate constituisi folosind una din urmatoarele modalitati: -Scrisoare/asigurare de gar. bancara in favoarea AC in original si este valabila pe perioada de valabilitate a ofertei.-ordin de plata sau fila CEC.Contul in care se poate constitui gar. de participare este: RO93TREZ1902145020401XXX, deschis de AC la Trezoreria Hateg titular cont: COMUNA BARU.In cazul scrisorii/ asigurarii de gar. bancarase va completa Formularul nr.11.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, se va restitui conform art.88 din HG 925/2006.Cursul leu euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare va fi de Euro = 4, 5337 lei, stabilit de BCE la data de 03.10.2012
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna exec. este: 10% din pretul fara TVA al contractului, Formularul nr. 19.Daca op. ec. sau, in cadrul unei asoc., fiecare din asociati se incadreaza in categ. IMM, (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modif. ulterioare), gar. de buna exec. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? AnexalaFormularul 12 C).Garantia de buna exec., se va constitui cf. art.90.alin. (1)-(3) din HG 925/2006;Gar. de buna exec. se va restitui conf. art. 92 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 -Demonstrarea calitatii de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12Ccompletat in original, datat, semnat si stampilat. Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12Ccompletat in original, datat, semnat si stampilatCerinta nr. 2 - Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie privind eligibilitateain original.Cerinta nr. 3 - Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 se va realiza prin: 1.Completare si prezentare Formular 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru tert sustinator se solicita doar pentru lit. a, c1 si d. (daca este cazul);2. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).3. Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.4. Ofertantul va prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale, referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, pentru persoanele juridice din Romania, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.5. In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, pentru care nu are prevazute esalonari de plata, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.6. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestuia in limba romana.7. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.8. Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 4 - Prevenirea si combaterea participarii la licitatii publice cu oferte trucate.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314 / 2010 Se cere completarea Formularnr. 12 J.Cerinta nr.5 -Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr 5 (prezentata de catre ofertant, asociat, tert sustinator, subcontractant).Declaratie privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducanu Daniel-primar, Farcas Irina-sef Birou financiar-contabil, Achizitii publice, Integrare europeana, Protectia mediului si Deservire, Salasan Silvia-inspector in aparatul de specialitate al primarului, Revitea Cornel-inspector in ap.de specialitate al primarului, Oprise Leonard-inspector de specialit in ap.de spec. al primarului, Becus Simona-secretar.Consilieri locali: Bolea Virgiliu, Butnar Silvia, Bolesc Acxente Vladimir, Bolea Cristian, Dragota Florin, Rahota Vasile, Popescu Marcu, Simion Daniel Mircea, Alicu Ioan Zaharia, Dubreu Petru, Manea Stefan.Documentele vor fi prezentate pentru fiecare lot in parte !!! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta- Formularul nr.21 .Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1 - Dreptul de a exercita activitatile aferente prezentului contract se demonstreaza prin prezentarea Certificatuluiconstatator ? in original sau copie conform cu originalul ? emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca: a.domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;b.nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;In etapa evaluarii ofertelor, autoritateacontractante va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitateceritificatul constatator in original.Cerinta nr. 2- Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta pentru a demonstra calitatea de exercitare a activitatii documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare/apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestora.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in Certificatul constatator sunt valabile si reale la data limita de depunere a ofertelor. Acesta poate fi prezentat si in forma copie legalizata pentru confruntarea cu cel depus in oferta de catre ofertantul ce urmeaza a fi declarat castigator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1a)bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;b)declaratii privind CA globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;Pentru operatorii economici care sunt infiintati de mai putin de 1 an se va calcula daca nivelul realizat in lunile de cand este infiintat este minim de: pentruLotul I 89 000 lei, fara TVA; pentruLotul II 52 000 leifara TVA;Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim: -Lotul I89 000 lei, fara TVA;
-Lotul II 52 000 lei, fara TVA;, Cerinta nr.2Ofertantii nerezidenti pot face demonstrarea capacitatii economice si financiare prin prezentarea de documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente RON/EURO, cf. cursului mediu raportat de BCE dupa cum urmeaza: ?Conform cursului mediu BCE in anul 2009, 1 euro= 4, 2396 lei;?Conform cursului mediu BCE in anul 2010, 1 euro= 4.21057 lei;?Conform cursului mediu BCE in anul 2011, 1 euro= 4, 2386 leiOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraOfertantul va trebui sa prezinte : -min 1 contract, max 2 contracte de furnizare deproduse ce fac obiectul procedurii finalizate sau in curs.LotI: Valoare totala a contractului/contractelor de furnizare produse similare sa fie de minim 89000 lei.-Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, conf art.188 alin.1 lit.a din OUG34/2006;LotII: Valoarea totala a contractului/contractelor sa fie de minim 52000 lei.-Lista cu principalele servicii prestate in ultimii ani conf art.188 alin.2 lit.a din OUG 34/2006.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)., Cerinta nr.1(continuare)Pentru confirmarea contractelor de furnizare deproduse, respectivele certificari/recomandari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de furnizare deproduse si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE2.Se solicita prezentarea de recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate ca experienta similara care sa certifice buna derulare a contractelor defurnizare produse.Contractele e vor fi luate in considerare numai in cazul prezentarii tuturor documentelor solicitate., Cerinta nr.2Pentru lotul II se vor prezenta: - Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune: Soft designer;Plotter printat;Cuter;Utilaje de tipar policromie;Utilaje legatorie si finisaj;Se vor prezenta: -documente contabile (fise ale mijloacelor fixe, contracte de leasing, contracte de inchiriere, declaratii sau angajamente de punere la dispozitie a utilajelor, etc) in care utilajele si echipamentele de mai sus vor fi cuprinse indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate;
-declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr.3Nr mediu de angajatiSe solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate) pentru personalul de conducere si personalul care va activa efectiv in derularea contractului .1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani ? in original.Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru Lotul II: a)1 Editor materiale publictare tiparite ;b)1 Webdesigner;Experti cheiec)1Tehnoredactor pt machetare si pregatiremateriale publicitare pt tiparite ;3.Declaratii de disponibilitate;, Cerinta nr.3(continuare)4.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective (conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006).Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu : - CV-urile personalului de specialitate, implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;, Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii (doar pentru Lotul II), vor fi furnizate prin :1. Prezentare acord de subcontractare. Informatii privind produsele furnizate care urmeaza sa fie livrate de catre subcontractanti si specializarea acestora2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului: se va prezenta Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).3. Subcontractantul va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 din OUG 34/2006., Cerinta nr.5Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/ selectie care se cumuleaza sunt: -situatia economico-financiara: -informatiiprivind situatia economico?financiara;
-capacitatea tehnica si/sau profesionala: o informatii privind capacitatea tehnica; -informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii;
-garantie de participare;
-modul de prezentare a propunerii tehnice;
-modul de prezentare a propunerii financiare;Se va prezenta Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Cerinta nr.1Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica derularea contractului in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Se solicita prezentarea de certificate/ documente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate ?ISO 9001 sau echivalent.In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 07:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer