Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare repartizatoare material antiderapant 7-9 mc = 2 buc.


Detaliu pentru invitatia numarul 353646
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA PENTRU LUCRARI DE DRUMURI SI PODURI DOLJ S.A.
Numar invitatie: 353646/12.09.2013
Denumire contract: Achizitionare repartizatoare material antiderapant 7-9 mc = 2 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA PENTRU LUCRARI DE DRUMURI SI PODURI DOLJ S.A.Cod fiscal: RO 10639878, Adresa: Craiova, str. Drumul Jiului, nr.10, Craiova, Telefon: +40 0745371911, Fax: +40 0251413046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Craiova, str. Drumul Jiului, nr.10, Craiova, Romania, cod postal: 200425, telefon: +40 723307299, fax: +40 251413046, persoana de contact: GIURCA LILIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dolj, Craiova, str. Drumul Jiului, nr.10, Craiova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare repartizatoare material antiderapant 7-9 mc = 2 buc.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare repartizatoare material antiderapant 7-9 mc = 2 buc., conf. specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 34143000-1 - Vehicule pentru intretinere pe timp de iarna (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Cuantumul garantiei de participare este 3.000 RON. Perioada de valabilitate 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitati de constituire: conform art. 86 alin.1 din HG925/2006 : a) Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari - formular 15 din sectiunea III - Formulare, in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante pentru sume pana la 5.000 RON. c) virament bancar in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Plata se va face in contul autoritatii contractante: RO57BRDE170SV03847101700 BRD Craiova.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute de art.87 si art.88 din H.G.925/2006. In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia sau renunta la contestatie, i se va retine o suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.In cazul ofertantilor IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezilor de incadrare in aceasta categorie.Pentru garantia de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat euro, calculul echivalentei se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
Da. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea; se va depune in original si se va complete in conformitate cu formular 1 din sectiunea III - Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat, tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va complete declaratia, din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art 181 lit. a), c^1) si d). Declaratia se va depune in original si se va complete in conformitate cu formular 2 din sectiunea III - Formulare. Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. La declaratii ofertantul va anexa: a) certificate de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidate, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxellor catre stat in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiune "Conform cu originalul"a) certificate privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local din care sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxellor catre stat in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor..Se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiune "Conform cu originalul"Pentru operatorii economici straini: documente edificatoare valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea "Conform cu originalul" si traducere autorizata in limba romana.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent. Certificatul se va depune in originalsi se va complete in conformitate cu formular 4 din sectiunea III - Fromulare4. Informatii generale despre ofertant. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Se va depune in original si se va complete in conformitate cu formular 6 din sectiunea III - Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri sau daca exista un tert sustinator, fiecare este obligat sa prezinte aceasta declarative in original si se va completa in conformitate cu formular 3 din sectiunea III - Formulare.Persoanele ce detin functii de decizie sau aproba/semneaza documente pentru procedura de atribuire in cadrul autoritatii contractante: MACIU GHEORGHE, RADA MARCELA, TECU CORNEL, SERBAN ION, BARBU AURA, TULITU FLOREA, POPESCU MARIETA, GIURCA LILIANA, MOCIOACA MARIETA, GHITA VASILE, MIRESCU LUCIAN, GUGU ION, SCHUTZ MARIA, PATRU IONEL, IANCU DIANA-VALY.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va depune in original si se va completa in conformitate cu formular 5 din sectiunea III - Formulare. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / Altele echivalente - pentru persoanele juridice romane.2.Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor depune, copie legalizata sau copie confor cu originalul. Persoanele straine vor prezenta si traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri conf. Formular 6 din sectiunea III-Formulare. Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)sa fie egala sau mai mare decat 290.320 RON. Se vor prezenta bilanturile contabile 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similar in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiar, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau agenti private, din care sa rezulte ca au fost livrate produse similar in cadrul unui contract sau mai multor contracte. in valoare cumulata de minim 290.320 RON, insotita de certificate / documente care sa indice valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau agenti private., Informatii privind asocierea (daca este cazul) - Acord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prev. legale pana la data incheierii contractului de achizite publica. In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prev. la cap. III.2.1. sunt obligatorii pentru fiecare dintre asociati Certificat de atestare SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer