Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE SAPE DE FORAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 348918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC CUPRU MINSA ABRUD
Numar invitatie: 348918/19.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE SAPE DE FORAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CUPRU MINSA ABRUDCod fiscal: RO 11551757, Adresa: STR. PETRU DOBRA NR.1, Abrud, Telefon: +40 258780712, Fax: +40 258780296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PIATA PETRU DOBRA NR.1 JUD ALBA, Abrud, Romania, cod postal: 515100, telefon: +40 258780712, fax: +40 258780296, persoana de contact: birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PIATA PETRU DOBRA NR.1 JUD ALBA, Abrud, Romania, cod postal: 515100, telefon: +40 258780712, fax: +40 258780296, persoana de contact: birou administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (minerit)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE SAPE DE FORAJ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie sape de foraj industrial 9 7/8" -13 bucati pentru foreza SBS 250
II.1.6) CPV: 43611200-1 - Sape de foraj industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 729.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3494 Ron. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile iar modalitatea de constituire se face in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul respingerii ca nefondata a unei contestatii depuse la CNSC, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) lit. c si alin.(2), respectiv prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO39RNCB0004021659250001 deschis la BCR ABRUD
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a ofertantului: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea (conform formularului nr. 2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt); 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular nr. 4); 1.3 Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita depunere a ofertelor; 1.4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; 1.5. Declaratie completata privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 6); 1.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr. 7); 1.7. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in art. 69 ind. 1 si ind. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functie de decizie in autoritatea contractanta sunt urmatoarele: 1. Vasilache Gheorghe Lucian - director general;2.Pavel Nicolae Victor - director general adjunct; 3. Colda Eugen - director economic; 4. David Stefan - inginer sef productie; 5.Taran Lucian - inginer birou achizitii; 6. Stoica Anca - jurist birou achizitii; 7. Plesa Constanta - economist birou achizitii; 8. Negru Gabriel - economist birou achizitii;9. Ciorga Stefan ?inginer birou achizitii.Documentele solicitate mai sus pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , avand in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - persoane juridice/fizice romane; 2.1.Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele solicitate mai sus pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , avand in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea documentelor care sa atesta starea economica a operatorului economic.Ofertantul va prezenta in copie bilaturile contabile pe 2010, 2011 , 2012 vizate si inregistrate sau orice documente pe care le considera relevante pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte conform art.185 alin.1 si 2 din OUG 34/2006 actualizata .Informatii generale despre ofertant din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Copie bilant contabil cu mentiunea , ,conform cu originalul"Completarea formularului nr. 3 din sectiunea formularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Date cu principalele livrari asemanatoare cu obiectul acestui contract in ultimii trei ani (Formular 5)Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari dinpartea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Certificarea sistemului calitatii SR: EN ISO 9001/2008.Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR: EN ISO 9001/2008in domeniul de activitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer