Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare scutece de unica folosinta si absorbante igienice


Detaliu pentru invitatia numarul 324475
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 324475/19.04.2012
Denumire contract: Achizitionare scutece de unica folosinta si absorbante igienice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul DGASPC Arges, Pitesti, str. Calea Dragasani, Nr. 8, et. I, cam. 23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare scutece de unica folosinta si absorbante igienice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare scutece de unica folosinta si absorbante igienice, la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 1 la Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 794 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, este de 1.200, 00 lei (raportata la val.minima estimata)- garantia de participarepoate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original.- Scrisoare de garantie bancara ? secompleteaza Formularul nr.11, din sectiunea Formulare. Scrisoarea degarantie bancara va fi eliberata de o societate bancara si se va depune in original.sau- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Arges deschis la Trezoreria Pitesti: RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, cu cond. ca la data deschiderii ofertei , suma sa fie virata in contul DGASPC Arges(vizat de unitatea bancara emitenta )? copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul « , semnat de reprezentantul imputernicital op. economic.sau- polita de asigurare - in original, in favoarea autorit.contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat.Perioada de valab.a garantiei de participare, trebuie sa fie egala cel putin cu perioada de valab. a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participarein cuantumul, forma, si avandperioada de valab.solicitate in doc.de atribuire , vor fi respinsein cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in cf.cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conformitate cu art. 278^1din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 8 % din valoarea contractului (fara TVA);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoriei Statului la dispozitia autoritatiicontractante cu suma initiala in cuantumde 0.5% din valoarea contractului, fara TVA (in conformitate cu HG 1045/18.10.2011);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularului nr.1 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original ;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa Formularulnr. 2 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularulnr. 3 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Adrian Macovei, Director General Adjunct ? Cornel Olteanu, Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget ? Adriana Badea, Sef Birou APCSS ? Ioan Preoteasa, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular nr.4 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - original;
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formulartip eliberat de Primaria locala in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia obligatiilorexigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formulartip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat , in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Persoane juridice/fiziceromane- Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul National alRegistrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. - Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sauxecopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, - Prezentarea de mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice o ofertantilor de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer