Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare scutece si absorbante igienice


Detaliu pentru invitatia numarul 348385
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 348385/12.06.2013
Denumire contract: Achizitionare scutece si absorbante igienice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, et.I, cam.23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare scutece si absorbante igienice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare scutece si absorbante igienice, la sediile unit.subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, cf.Anexei 2 la caietul de sarcini.Valoarea estimata a contractului: - Valoarea minima estimata (122815.35 lei fara TVA), reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pentru toate produsele cuprinse in cantitatea minima estimata aferenta perioadei :01.07.2013 pana la 31.12.2013.- Valoarea maxima (167048.75 lei fara TVA), reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru toate produsele cuprinse in cantitatea maxima estimata, aferenta perioadei derularii contractului pana la data de de 30.04.2014.Optiuni: Posib.de prelung.a ctr.si suplim.cantit.de prod., cf.art.6, alin.3 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 815.35 - 167, 048.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este de 1842, 00 lei (raportata la val.minima estimata)Garantia de particip. poate fi constit.prin virament bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari- scrisoare de garantie bancara, in original ? se completeaza Formularul nr.11;sau- O.P in contul DGASPC Arges deschis la Trez.Pitesti: RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496 (vizat de unit.bancara emitenta )? copie lizibila cu ment.« conform cu originalul « ;sau- polita de asig.- in original, in favoarea A.C., mentionandu-se in mod expres ca se const. pentru procedura ce face obiectul prezentei proced.Perioada de valab.a G.P., tb.sa fie egala cel putin cu perioada de valab.a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma, si avand perioada de valab.solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in cf. cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.Data pentru care se va stabili echivalenta leu/valuta este cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.Cf. art. 2781, din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care op. ec. formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autorit. contractanta va retine contestatarului o anumita suma in raport cu val. estimata a contractului.Art.2781- alin 2 - prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 8 % din valoarea contractului (fara TVA);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoriei Statului la dispozitia autoritatii contractante cu suma initiala in cuantum de 0.5% din valoarea contractului, fara TVA (in conformitate cu HG 1045/18.10.2011);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului - Se va completa Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului in original;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului - Se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului - Se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Adrian Macovei - Director General, Pena Florian-Director General Adjunct, Strategii, Programe, Proiecte, Cornel Olteanu - Director General Adjunct Protectia Copilului si Asistenta Sociala, Adriana Badea - Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget, Ioan Preoteasa ? Sef Birou APCSS- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - Se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formular tip eliberat de Primaria locala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat , in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P.) - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata/copie : conform co originalul".Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Se va depune documentul solicitat in original saucopie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010-2011-2012, curs mediu de referinta leu/euro: anul 2010- 4, 2099, anul 2011 - 4, 2379, anul 2012 - 4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, - Prezentare de mostre Autoritatea contractanta solicita indeplinirea acestei cerinte pentru a aprecia experienta pe care o are operatorul economic in furnizarea de produse din categoria celor ce fac obiectul contractului si implicit potentialul acestuia de a indeplini cerintele contractuale.Ofertantii vor prezenta mostre pentru urmatoarele produse: absorbante igienice (tampoane), Scutece unica fol. Adulti L (100-150) cm., Scutece unica fol. adulti M (75 - 110 cm.), Scutece unica fol. adulti S (55 - 80 cm.), Scutece unica fol. nr.5 (12-25 kg.), Scutece unica fol.nr.3(4-9 kg.), Scutece de unica fol. 4+(9-20 kg), Sutece unica fol.nr. 4(8-18 kg.), Servetele umede 72 buc./pac.Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertei si vor fi insotite de proces verbal de predare primire. Mostrele vor fi prezentate obligatoriu in tipul de ambalaj in care urmeaza a fi livrate, marcat si sigilat, conform reglementarilor in vigoare, pentru conformitate cu produsele ce urmeaza a fi livrate de catre operatorul economic castigator al procedurii si vor purta stampila si semnatura ofertantului. Oferta operatorului economic participant la procedura care nu prezinta mostrele solicitate, va fi declarata inacceptabila. Mostrele prezentate de catre ofertantul declarat castigator se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului. livrare/producere produse similare ce fac obiectul achizitiei in cauza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer