Achizitie publica - ACHIZITIONARE SEMICARCASA PORC, SLANINA, SUBPRODUSE
Detaliu pentru invitatia numarul 340905
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340905/11.12.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE SEMICARCASA PORC, SLANINA, SUBPRODUSE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Gorj, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: EPURE VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Gorj , Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: EPURE VASILE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE SEMICARCASA PORC, SLANINA, SUBPRODUSE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare semicarcasa carne porc, slanina afumata , subproduse porc .Lot 1 Semicarcasa porc : min. 4000 kg ? max. 4500 kgLot 2 Slanina afumata: min. 900 kg ? max. 1100 kgLot 3 Subproduse porc : min. 1000 kg ? max. 1100 kg
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este pentru Lot 1. = 911 lei , Lot 2 =181 lei , Lot 3 = 82 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art 86, alin 6 din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare: 1.Scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care sa prezinte in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; 2. Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria mun. Tg-JiuRO20TREZ3365005XXX001905, CIF 4246378, Penitenciarul Tg-Jiu.3. Depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 , pentru aceasta, ofertantii cu statut de IMM vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru.Nota : Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: 06.12.2012- 4, 5454 lei/euro.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului-cadru. Se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea prev.art.86(2), (3)din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare - daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, pana la concurenta intregii sume, depunerea sumei de bani cu OP in trezorerie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(Formular F1)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular F2)3.Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Formular F3)4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular F4), se solicita declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul a 4-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69?1 lit A, cu persone ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. La nivelul Penitenciarului Tg-Jiu acestea sunt : director Ion Popescu, director ec-administrativ Constantin Habudeanu , sef serviciu logistica Florentin Caracaleanu, contabil sef Irina Iacob, responsabil viza CFP Anca Sarbu, responsabil compartiment hranire Ovidiu Parnescu, pentru ANP - director Marian Dobrica, dir ec-adm Adrian Tuleasca, sef serf planificare bugetara Cristache Radu.5.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului eliberat de organul de admininistrare fiscala in raza caruia isi are sediul social op.economic ofertant, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea"conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, eliberat de unitatea administrativ-teritoriala in raza careia isi are sediul social op.economic ofertant, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea"conform cu originalul", din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru stabilirea conformitatii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, adresa e-mail (daca este cazul), certificat de inmatriculare, obiect de activitate, sucursale si cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 14:55