Achizitie publica - Achizitionare servicii de asigurare tip CASCO pentru autovehiculele prezentate in Caietul de sarcini
Detaliu pentru invitatia numarul 320028
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320028/07.02.2012
Denumire contract: Achizitionare servicii de asigurare tip CASCO pentru autovehiculele prezentate in Caietul de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitCod fiscal: 13533790, Adresa: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021-402.27.56, Fax: 021-402.27.53
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010103, telefon: +02 14022756, fax: +02 14022753, persoana de contact: Alexandru Stancu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul central al autoritatii contractante din strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare servicii de asigurare tip CASCO pentru autovehiculele prezentate in Caietul de sarcini
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract pentru asigurarea CASCO a autoturismelor din parcul auto.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.220 lei - se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limitastabilitapentrudepunereaofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de catre o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitateaFormularul 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006Formularul 16 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: - director general - Mihai Gavril Vadan- director economic - Gabriela Ciobirca- director juridic - Alina Florea- presedinte comisie evaluare - Cristian Sasu- membrii comisie evaluare - Viorel Livadariu, Ana Maria FetcuFormularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 14 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaConfirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2.? Detalierea contractelor (experienta similara) .3. Autorizatie de practicare a asigurarilor eliberata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (copie)4.Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi obtinuta din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, in baza unei imputerniciri, zilnic intre orele 8.30 - 16.30
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 13:41