Achizitie publica - Achizitionare servicii de audit financiar-contabil a anului 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 357508
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357508/13.02.2014
Denumire contract: Achizitionare servicii de audit financiar-contabil a anului 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNECod fiscal: R 8468440, Adresa: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213058859, Fax: +40 213058859
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010565, telefon: +40 213058859, fax: +40 213058859, persoana de contact: MARIOARA DUDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dorobantilor 191, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Media)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare servicii de audit financiar-contabil a anului 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare servicii de audit financiar-contabil a anului 2013
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 400 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.115, 83 lei respectiv 250 EURO, la cursul mediu al BNR decembrie 2013, 1 EURO=4, 4633LEI.Pentru alte valute se va folosi cursul mediu al BNR leu/alta valuta decembrie 2013. Pentru ofertantii care se incadreaza la Legea 346/2004 - IMM se vor prezenta si documente justificative in acest sens;In cazul depunerii unei oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar membrii grupului de operatori economici;In cazul in care ofertantul este o asociere, daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50%a cuantumului garantiei de participare;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor (Art. 86 alin. 6 din HG 925/2006);Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament bancar in contul SRTv - RO69RNCB0072000506070001 deschis la BCR sector 1, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006;In cazul depunerii unei scrisori de garantie, se va respecta modelul din sectiunea FORMULARE (Formularul 11).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 7 ? Declaratie privind eligibilitatea - in originalObs.: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru asociat/ asociati sau tert sustinatorCerinta nr. 2 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 3?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-in originalObs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti si asociati. 2. Neincadrarea in situatiile prevazute la lit. a), c) ind 1 si d) ale art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinatorCerinta nr. 3 Certificarea/confirmarea tuturor situatiilor prevazute in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Se va completa Formularul 13 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in originalCerinta nr. 4 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 14 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1- in originalObs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti, asociati, subcontractanti si tert sustinator.2. Persoanele cu functie de decizie in cadrul SRTv sunt: Mihaela Botea- Coordonator Dep. Ec., Sermina Liliana Poteca-Coordonator Serv. Contabilitate, Ioana Silea-Coordonator Serv. Financiar, Aurel Lintoiu-Coordonator Serv. Bugete, Marioara Dudu-Coordonator serv. Achizitii, Marius Sandu-Serviciul Juridic.Cerinta nr. 5 Documente care atesta calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat), va completa Formularul 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1 Documente care sa dovedeasca forma de inregistrareSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoanelejuridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional legale din tara in care ofertantul este rezident.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/ copie legalizata pentru conformitate.Cerinta nr. 2: Copii cu mensiunea "conform cu originalul" dupa - Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de audit si servicii profesionale conexe acestuia, potrivit prevederilor legale(OUG 75/1999.HG 433/2011), eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania(CAFR, care la randul ei este membra a Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC), valabila la data limita de depunere a ofertelor.2.Pentru persoanele juridice straine: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de audit si servicii profesionale conexe acestuia, potrivit prevederilor legale, eliberata de o autoritate competenta din tara in care ofertantul este rezident, care la randul ei este membra a Federatiei Internationale a Contabililor(IFAC).- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerintele pentru partea de contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului, pentru conformitate, prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara: Declaratie privind cifra de afaceri. Realizarea unei cifre medii de afaceri pentru anii 2011, 2012 si 2013 de cel putin 48.000 EURO, fara TVA, realizata in domeniul de activitate al contractului supus procesului de achizitie. Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular., Cerinta 2: Bilantul contabil la 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu poate depune o certificare/confirmare din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate ofertantul trebuie sa depuna o declaratie in acest sens.Ofertantul (operator economic sau membrii asociati impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prestarea de servicii similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie cu o valoare egala sau mai mare de 24.000 EURO, fara TVA, care sa rezulte din insumarea valorica a maxim doua contracte duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertelor., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat.Informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2014 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 15:04