Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare servicii de audit financiar pentru anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 342889
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNE
Numar invitatie: 342889/19.02.2013
Denumire contract: Achizitionare servicii de audit financiar pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNECod fiscal: R 8468440, Adresa: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213058859, Fax: +40 213058859
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010565, telefon: +40 213058859, fax: +40 213058859, persoana de contact: MARIOARA DUDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SRTV, Calea Dorobantilor 191, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Media)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare servicii de audit financiar pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare servicii de audit financiar pentru anul 2012
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 129 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: 200 EURO sau 875, 86 LEI la cursul mediu leu/euro al BNR valabil pentru luna ianuarie(1 EURO=4, 3793 LEI).Pentru ofertantii care se incadreaza la Legea 346/2004 - IMM se vor prezenta si documente justificative in acest sens;In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii de operatori economici;In cazul in care ofertantul este o asociere, daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50%a cuantumului garantiei de participare;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor (Art. 86 alin. 6 din HG 925/2006);Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: ordin de plata in contul SRTv - RO25ABNA4100264100069546 deschis la RBS ROMANIA SA, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006);In cazul depunerii unei scrisori de garantie, se va respecta modelul din sectiunea FORMULARE (Formularul 11).Cuantumul garantiei de participare care se va retine in cazul depunerii, de catre ofertant, a unei contestatii care va fi respinsa de catre CNSC, este (conf. art. 278ยน din OUG nr. 34/2006) de 706, 34 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 7 ? Declaratie privind eligibilitatea - in originalObs.: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru asociat/ asociati sau tert sustinatorCerinta nr. 2 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 3?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-in originalObs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti si asociati. 2. Neincadrarea in situatiile prevazute la lit. a), c) ind 1 si d) ale art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinatorCerinta nr. 3 Certificarea/confirmarea tuturor situatiilor prevazute in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Se va completa Formularul 13 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in originalCerinta nr. 4 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 14 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1- in originalObs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti, asociati, subcontractanti si tert sustinator.2. Persoanele cu functie de decizie in cadrul SRTv sunt: Presedinte Director General, Claudiu SaftoiuCoordonator Dep. Financiar Contabil, Mirela Domnica BucurCoordonator Serv. Financiar, Ioana SileaCoordonatorServiciu Achizitii Publice, Marioara DuduServiciul Juridic, Marius SanduDirectia Economica, Virgil MuresanCerinta nr. 5 Indeplinirea obligatiilor fiscaleSe vor prezenta: Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozite si taxe locale care sa ateste plata obligatiilor scadente fatade bugetul de stat, respectiv local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, conf.Ordinului 509/2011 al ANRMAP ? in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 6 Documente care atesta calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat), va completa Formularul 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1 Documente care sa dovedeasca forma de inregistrareSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoanelejuridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional legale din tara in care ofertantul este rezident.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/ copie legalizata pentru conformitate.Cerinta nr. 2: Copii cu mensiunea "conform cu originalul" dupa autorizatia societatii si a membrilor echipei, emise de Camera Auditorilor Financiari din Romania, sau alte organisme internationale recunoscute;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara: Declaratie privind cifra de afaceri.Realizarea unei cifre medii de afaceri pentru anii 2010, 2011 si 2012 de cel putin 32.000 EURO, fara TVA, realizata in domeniul de activitate al contractului supus procesului de achizitie.Se va completa Formularul 4 ? Informatii generaleValorile vor fi exprimate in EURO, la cursul leu/euro mediu comunicat de BCEpentru anul respectiv (vezi Formular 4).Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa privind experienta similara. Ofertantul (operator economic sau membrii asociati impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma prestarea a cel putinunui contract sau maxim doua contracte de servicii similare, cu o valoare cumulata de minim 16.000 EURO.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu poate primi o certificare/confirmare din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate ofertantul trebuie sa depuna o declaratie in acest sens.Se va completa Formularul 6 din Sectiunea Formulare., Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Se va prezenta lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul 5 din Sectiunea Formulare.Nota: Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata. - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va lua cursul mediu comunicat de BCE pentru fiecare an in parte. Anul 2010:1 Euro = 4, 2122 RON, Anul 2011:1 Euro = 4.2391 RON, Anul 2012:1 Euro = 4, 4593 RON, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat.Informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Se va completa Formularul 9 - Declaratie privind personalul.Se vor prezenta CV-urile echipei responsabile de indeplinirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer