Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare servicii de curatenie, intretinere si ingrijire persoane varstnice la Centrul de Asistenta Medico-Sociala Bacesti


Detaliu pentru invitatia numarul 343038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul de Asistenta Medico-Sociala Bacesti
Numar invitatie: 343038/22.02.2013
Denumire contract: Achizitionare servicii de curatenie, intretinere si ingrijire persoane varstnice la Centrul de Asistenta Medico-Sociala Bacesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Asistenta Medico-Sociala BacestiCod fiscal: 16385442, Adresa: bacesti, jud.vaslui, Bacesti, Telefon: +40 0235458666, Fax: +40 0235458666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bacesti, jud.vaslui, Bacesti, Romania, cod postal: 737050, telefon: +40 0235458666, fax: +40 0235458666, persoana de contact: Centrul de Asistenta Medico-Sociala Bacesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bacesti, jud.vaslui, Bacesti, Romania, cod postal: 737050, telefon: +40 0235458666, fax: +40 0235458666, persoana de contact: Daniela Titianu Centrul de Asistenta Medico-Sociala Bacesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare servicii de curatenie, intretinere si ingrijire persoane varstnice la Centrul de Asistenta Medico-Sociala Bacesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitionarea serviciilor de curatenie, intretinere si ingrijire persoane varstnice la Centrul de Asistenta Medico-Sociala Bacesti.
II.1.6) CPV: 85300000-2 - Servicii de asistenta sociala si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 570, 609 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 8560, 00 lei, echivalentul a 1952 euro, cursul valutar BNR licitat in 08.02.2013, adica 1 euro =4, 3970 lei. Perioada de valabilitate: 120 zile ( trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? JUDETUL VASLUI trebuie sa indeplineasca cerintele pravazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006. De asemenea documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata, se va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: -Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Operatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 5.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea acest formular se prezinta si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2: -Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Operatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - Formularul 6.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea acest formular se prezinta si de tertul sustinator numai pentru prevderile art. 181 lit. a), lit. c^1), lit. d, din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice romane / straine vor prezenta: a. Cazier judiciar al companiei sau echivalent, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ». In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».b. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Persoanele juridice straine vor prezenta: a. Documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente), in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3: Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea fiecare subcontractant declarat in oferta este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Cerinta nr. 4: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul 8.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.De asemenea, aceasta declaratie se va prezenta atat de catre fiecare subcontractant declarat in oferta, cat si de tertul sustinator.Nota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Briscaru Ion director, Bodroghina Romeo contabil sef, Rusu Mihai jurist.Cerinta nr. 5: - respectarea regulilor de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 9, prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Cerinta nr. 1: - ofertantul trebuie sa aiba obiect de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriia) Persoane juridice/fizice romane- Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte obiectul de activitate, nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »;b) Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, daca nu a fost depus in aceasta forma initial in oferta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin unul sau mai multe contracte, avand ca obiect acordarea de servicii de curatenie, intretinere si ingrijire peroane varstnice sau o experienta similara.2Formularul 11. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal responsabil cu indeplinirea contractului. Formularul 12- Prezentare CV in original Copii dupa diplome/certificate etc. mentionate in CV/Declaratie de disponibilitate. Nu se solicita prezentarea in oferta a contractelor/ precontractelor de munca sau de prestari servicii.3 Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un 19 infirmiere calificate(cf.Ord.1470/oct.2011 al MS).4.Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un 7 ingrijitoare calificate(cf.Ord.1470/oct.2011 al MS).5.Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un 3 brancadrdieri calificati(cf.Ord.1470/oct.2011 al MS).6.Informatii privind subcontractarea(daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer