Achizitie publica - Achizitionare servicii de curatenie si intretinere pentru perioada mai-decembrie 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 323399
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323399/04.04.2012
Denumire contract: Achizitionare servicii de curatenie si intretinere pentru perioada mai-decembrie 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Justitiei si Libertatilor CetatenestiCod fiscal: 4265841, Adresa: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 037.204.1115, Fax: 037.204.1114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare servicii de curatenie si intretinere pentru perioada mai-decembrie 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie si intretinere pentru perioada mai-decembrie 2012 pentru sediul Ministerului Justitiei, conform Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 048.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare = 1.680, 00 RON . Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata)pana la data si ora limita de depunere a ofertelor si va fi prezentatala sediul Ministerului Justitiei de catre toti operatorii economiciPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModalitate de constituire - conform art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ( Scrisoare de garantie bancara in favoarea Ministerului Justitiei conform Formularului 6 sau ordin de plata (in contul Ministerului Justitiei RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la A.T.C.P.M.B.)In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantuluireprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Conditii de retinere a garantiei de participare: Potrivit art. 278^ 1 alin. 1 lit. c) din O.U.G 34/2006 in situatia in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 840, 32 lei, reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Valoare = 10% din valoarea fara TVA a contractului Per. valab. va fi cel putin egala cu durata contractului.Mod. de constit-conform art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, garantia de buna executie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ( Scrisoare de garantie bancara in favoarea Ministerului Justitiei sau ordin de plata (in contul Ministerului Justitiei RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la A.T.C.P.M.B.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii cu privire la eligibilitate-Formular A-Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea candidatului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-FORMULARBIn situatia in care din documentul solicitat reiese ca ofertantul se afla in una dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul.Certificat de participare ca oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii ca oferta independenta-FORMULAR 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006-FORMULAR 5Formularele A si B vor fi prezentate in mod obligatoriu de tertul sustinator, daca este cazul. Formularul 5 va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazulOfertantul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Alina Mihaela Bica - Secretar de StatLaura Tiganuca - Director Directia Financiar ContabilitateSimona Panaitescu - Viza C.F.POvidiu Putura - Director Directia ContenciosAdina Dedu - Director Directia InvestitiiComisia de evaluare? Livia Vasilescu - Sef Serviciu S.P.A. -presedinte? Mihaela Mares - Consilier S.P.A. - membru? Ionela Petre - Consilier S.G.I. - membru? Simona Mariana Bata ? Economist - membru? Rodica Ionescu - Expert S.A.P. - membruMembrii de rezerva: ? Constantin Radulescu ? Sef Servicu S.A.P. - membruCertificatului de atestare fiscala-Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator - Persoane juridice romane/persoane fizice-Certificatul constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa tribunalul unde isi are sediul ofertantul din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului principal al procedurii, respectiv faptul ca operatorul economic are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Certificatul constatator scanat se va depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Documentul se scaneaza dupa original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copia legalizata.Certificat constatator - Persoane juridice straine-documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, in conformitate cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentPrestatorul strain trebuie sa isi desemneze un reprezentant fiscal in Romania, in termen de maxim 10 zile de la data comunicarii hotararii de adjudecare, in cazul ofertei castigatoare.Documentele scanate se vor depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare, in traducere legalizata a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Subcontractanti, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Experienta similaraSe va face dovada cel putin a unui contract in valoare de minim 40.000, 00 lei fara TVA, insotite de orecomandare din partea beneficiarului., Se va prezenta "Lista dotarilor tehnice": tipul si nr. echipamentelor ce vor fi utilizate pentru efectuarea curateniei conform cerintelor din Caietul de Sarcini: aspiratoare praf, masina de spalat mocheta, masini monodisc, unelte specifice, materiale consumabile etc., Declaratie privind forta de munca conform art.188, pct. 2, lit. d) din OUG nr. 34/2006 - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Sistem de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
185.71
Descriere: Componenta financiara
Criteriu tehnic
100
Descriere: Servicii suplimentare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 15:15