Achizitie publica - Achizitionare servicii de curatenie si intretinere pentru perioada mai-decembrie 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 345548
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345548/18.04.2013
Denumire contract: Achizitionare servicii de curatenie si intretinere pentru perioada mai-decembrie 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul JustitieiCod fiscal: 4265841, Adresa: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0372041115, Fax: +40 0372041114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare servicii de curatenie si intretinere pentru perioada mai-decembrie 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie si intretinere pentru perioada mai-decembrie 2013 pentru sediul Ministerului Justitiei, conform Caietului de sarciniValoarea estimata fara TVA: intre 129.032, 26si 193.548, 39. Valoarea de 129.032, 26 RON reprezinta valoarea estimata a contractului pentru perioada 01.05.2013-31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea de 193.548, 39 RON reprezinta valoarea estimata globala a contractului pe perioada 01.05.2013-30.04.2014, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.Optiuni: Posib. prelung. contr. pe o per. de 4 luni in 2014 conf. prev. art 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 032.26 - 193, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare = 2.580, 64 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModalitate de constituire - conform art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune atat in SEAPsemnata cu semnatura electronica cat si in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura generala inainte de data si ora limita de depunere a ofertei ( Scrisoare de garantie bancara in favoarea Ministerului Justitiei conform Formularului 6 sau ordin de plata (in contul Ministerului Justitiei RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la A.T.C.P.M.B.). Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantuluireprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Conditii de retinere a garantiei de participare: Potrivit art. 278^ 1 alin. 1 lit. c) din O.U.G 34/2006 in situatia in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.290, 32 lei, reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Valoare = 10% din valoarea fara TVA a contractuluiPerioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata contractului.Modalitate de constituire - conform art. 90 alin. 1 din HG 925/2006, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ( Scrisoare de garantie bancara in favoarea Ministerului Justitiei)In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantuluireprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii cu privire la eligibilitate - Formular AIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea candidatului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 - FORMULARBIn situatia in care din documentul solicitat reiese ca ofertantul se afla in una dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Certificat de participare ca oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii ca oferta independenta-FORMULAR 4Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006 -FORMULAR 5Ofertantul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: ? Ovidiu Putura - Secretar de Stat?Alexandra Mihaela Sinc ? Secretar general?Valentin Capraru ? Secretar general adjunct?Laura Tiganuca - Director Directia Financiar Contabila?Simona Panaitescu - Viza C.F.P?Ioana Serban ? Sef Serviciu buget?Dan Minzala - Director Directia Contencios?Alexandru Stan ? Sef Birou Avizare?Adina Dedu - Director Directia Investitii? Livia Vasilescu - Sef Serviciu S.P.A.? Mihaela Mares - Consilier S.P.A.? Gelu Petec ? Ofiter principal S.G.I.? Simona Mariana Bata ? Economist? Rodica Ionescu - Expert S.A.P.? Constantin Radulescu ? Sef Servicu S.A.P.? Ionela Petre ? Consilier S.G.I.? Gabriela Rudau ? Ofiter principal S.A.P.? Luisa Popa ? Economist S.A.P.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Certificatului de atestare fiscala Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare. Certificat constatator - Persoane juridice romane/persoane fiziceCertificatul constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa tribunalul unde isi are sediul ofertantul din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului principal al procedurii, respectiv faptul ca operatorul economic are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Certificatul constatator scanat se va depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Documentul se scaneaza dupa original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copia legalizata.Certificat constatator - Persoane juridice straine - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, in conformitate cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentPrestatorul strain trebuie sa isi desemneze un reprezentant fiscal in Romania, in termen de maxim 10 zile de la data comunicarii hotararii de adjudecare, in cazul ofertei castigatoare.Documentele scanate se vor depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare, in traducere legalizata a carui semnatura va fi legalizata de un notar public. Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleIn situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.Documentul scanat se va depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Protectia munciiDeclaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare., Declaratie privind forta de munca conform art.188, pct. 2, lit. d) din OUG nr. 34/2006 - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Operatorul economic va completa o declaratie care contine informatii privind numarul personalului calificat implicat direct de indeplinirea contractului.Se vor prezenta documente doveditoare (extras de la ITM din care sa reiasa ca personalul calificat este angajat cu contract de munca individual/colaborare) privind detinerea personalului necesar pentru indeplinirea contractului, conform prevederilor din fisa de date si caietul de sarcini, precum si calificarea acestora (Certificat de absolvire a unui curs de perfectionare ?Agent de curatenie?).In cazul in care se propun persoane pentru indeplinirea contractului care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de persoana se va prezenta un Angajament prin care persoana respectiva certifica faptul ca, in cazul in care operatorul economic este declarat castigator, este disponibila pe intreaga perioada de derulare a contractului. La fiecare ?Angajament? se va anexa dovada calificarii fiecarei persoane in cauza si anume a unui Certificat de absolvire a unui curs de perfectionare ?Agent de curatenie?.In acest caz, operatorul economic are obligatia sa prezinte un angajament prin care certifica ca va incheia contracte individuale de munca/colaborare cu fiecare persoana propusa pentru indeplinirea contractului, daca este declarat castigator.Operatorul economic clasat pe primul loc, are obligatia sa prezinte urmatoarele documente pentru personalul calificat implicat direct in indeplinirea contractului, in etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire: - extras de la ITM din care sa reiasa ca personalul calificat este angajat cu contract de munca individual/colaborare., UtilajeLista dotarilor tehnice: tipul si nr. echipamentelor ce vor fi utilizate pentru efectuarea curateniei conform cerintelor din Caietul de Sarcini: aspiratoare praf, masina de spalat mocheta, masini monodisc, unelte specifice, materiale consumabile etc. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de respectivele dotari tehnice pentru buna desfasurare a serviciilor ce fac obiectul contractului prin urmatoarele documente probante: documente de detinere, contracte de inchiriere sau orice alte documente, prin care ofertantul face dovada detinerii echipamentelor/utilajelor profesionale necesare asa cum au fost solicitate in Caietul de Sarcini pe perioada derularii contractului., SubcontractantiOfertantul are obligatia de a prezenta partea/partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de identificare a subcontractantilor propusi.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare., Experienta similaraValoarea serviciilor similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie sa fie de minim minim 50.000, 00 lei (exclusiv TVA). Totodata se va completa Formularul 7 distinct pentru fiecare contract reprezentand experienta similara. Nota: Pentru contractele reprezentand experienta similara in ultimii 3 ani echivalenta leu/euro se face la cursul mediu anual comunicat de BNR, astfel: - pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON - pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON - pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON Cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiardin care sa rezulte ca: ? In decursul serviciilor prestate au fost/nu au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de servicii;? Nu s-au inregistrat cazuri de accidente produse din vina exclusiva a prestatorului privind incalcarea normelor tehnice si a legislatiei in vigoare privind calitatea serviciilor;? Nu s-au inregistrat receptii respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniLista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 11:09