Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitionare servicii de deszapezire


Detaliu pentru invitatia numarul 339816
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVA
Numar invitatie: 339816/21.11.2012
Denumire contract: achizitionare servicii de deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVACod fiscal: RO 10300854, Adresa: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251.416.860, Fax: 0251.411.112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200785, telefon: +40 251416860, fax: +40 251411112, persoana de contact: MIRCEA OVIDIU DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A.Aeroportul Craiova Calea Bucuresti Nr 325
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati aeroportuare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionare servicii de deszapezire
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare servicii de deszapezire
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1.600 lei. Valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor.Se constituie conform HG 925/2006 , Art. 86. - (1)prin : - Scrisoare de garantie bancara conform Formularului 4 din Sectiunea III Formulare.- O.P. in contul Autoritatii contractante si anume: RO 16 RNCB 0134041656690001, deschis la BCR Craiova sau fila CEC, - numerar, la casieria Autoritatii Contractante.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariLa depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, canda) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioda de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se returneaza conform prevederilorOUG 34/2006In conformitate cu art. 278¹ din OUG nr. 34/2006 , in situatia in care CNSC respinge o contestatie formulata de catre un potentialofertant, Autoritatea contractanta urmeaza sa retina contestatarului o anumita suma din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului .Art. 278¹*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuirePersoanele cu functii de decizie in cadrul RA Aeroportul Craiova: 1. Dumitru Mircea ? Director General/presedinte Consiliul Administratie2. Luminita Dascalu ? Director Economic3. Predescu Adrian ? Director Tehnic/membru Comisia de evaluare4. Golumbeanu Alin - membru Consiliul Administratie5. Giugea Anca - membru Consiliul Administratie6. Virdol Dan ? membru Consiliul Administratie7. Muresan Remus - membru Consiliul Administratie8. Poenaru Bogdan - membru Consiliul Administratie9. Chilom Dumitru ? presedinte Comisie de Evaluare10. Ciocnitu Doru ? sef serviciu Operativ (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)11. Jianu Mirel ? sef serviciu MEIA-MTA (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)12. MustataCarmen? membru Comisia de evaluare13.Simcelescu Ana- membru Comisia de evaluarePrezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180, art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr.8 din Sectiunea III Formulare.Se va completa declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr.16 din Sectiunea III Formulare. 1. Persoane juridice/ fizice romane.Din documentele eliberate de autoritatile competentetrebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului respectiv este cuprinsa executarea de servicii similare, care fac obiectul prezentei achizitii.Documente solicitate: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu cel mult 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei. . (In cazul in care operatorul economic uzeaza de art.11 (4) din HG 925/2006 , certificatele pot fi eliberate si dupa data deschiderii ofertelor in termenul solicitat de autoritatea contractanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridicestraine- documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, traduse in limba romana .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilant contabilCerinta obligatorie: - prezentarea bilantului contabil la 31.12.2011 sau bilantul la 30.06.2012, vizat siinregistrat de organele competente .Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta balanta de verificare contabila, insotita de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, cifra de afaceri pe ultimii 3 aniCerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anivaloare minima impusa: 320.000 lei, sau echivalentul in Euro, cursul mediu al pietei valutare calculat de BNR corespunzator zilei de 10.11.2012In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ ., Nota : In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.De asemenea, tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalelor activitati prestatein ultimii 3 aniCerinta obligatorie: - declaratie cu principalelor activitatiefectuate in ultimii 3 ani .? Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul unei asocieri, acest formular se va completa de catre Lider si va include serviciile furnizate de catre toti membrii asociatiei in ultimii trei ani., 2. Informatii privind experienta similaraCerinta obligatorie: - Ofertantul va face dovada ca a executat cel putin un contract similar, iar valoarea cumulata a contractelor prezentatedrept experienta similarasa fie de minimum160.000 lei fara TVAPentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copie legalizata contract legalizata sau lizibila si conform cu originalul, proces verbal de receptie la finalizarea serviciilor , legalizat, o recomandare beneficiar care trebuie sa precizeze urmatoareleaspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate: ? neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de servicii;? cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;? receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., 3. Declaratie privind utilaje, instalatii si echipamente tehnice- declaratie cu principalele echipamente, instalatii si utilaje disponibile pentru indeplinirea contractuluiPrestatorul de servicii va avea dotate mijloacele specifice de dezapezire cu mijloace moderne de comunicare (statii de emisie-receptie, telefoane mobile).Dotarea minima solicitata va fi urmatarea: 1. vehicule multifunctionalecu lama protejata cu banda de cauciuc ?cel putin 2 buc2. autofreza zapadaavand capacitatea tehnica de ainlatura zapada si gheata cu inaltime de mim 40cm.3.Autobasculante pentru transportul zapezii4 .utilaj pentru inprastierea substantelor chimice5 utilaj pentru incarcat si impins zapada, 4. Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea serviciului de deszapezire, efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa numeasca un responsabilul tehnic cu executia, careva monitoriza permanent modul de efectuare a prestatiei de catre utilajele proprii si va fi persoana desemnata sa tina permanent legatura cu autoritatea contractanta pentru justificarea activitatii pe suprafata de miscare a aeroportuluiSe va face distinctie intre formulare , conform art.188, alin.2, lit d, e din OUG 34/2006.In cazul unei asocieri aceasta cerinta obligatorie se va considera indeplinita in mod cumulativ., Se solicita completarea Formularului nr.7a -art.188, alin.2, lit d din OUG 34/2006, 7b - art.188, alin.2, lit e din OUG 34/2006 din Sectiunea III Formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer