Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare servicii de expertiza tehnica ? elaborare si implementare proiect pilot turism ?Valorizarea peisajelor din zona transfrontaliera Romania-Bulgaria?


Detaliu pentru invitatia numarul 356261
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 356261/02.12.2013
Denumire contract: Achizitionare servicii de expertiza tehnica ? elaborare si implementare proiect pilot turism ?Valorizarea peisajelor din zona transfrontaliera Romania-Bulgaria?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111485, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Anca Udristeoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul MDRAP - str. Apolodor 17 latura Nord, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare servicii de expertiza tehnica ? elaborare si implementare proiect pilot turism ?Valorizarea peisajelor din zona transfrontaliera Romania-Bulgaria?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare servicii de expertiza tehnica ? elaborare si implementare proiect pilot turism ?Valorizarea peisajelor din zona transfrontaliera Romania-Bulgaria?
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 6642 RON. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita a depunerii ofertelor. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in valuta, se va utiliza cursul publicat de BNR cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art. 86 si art. 87, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 3321, 2 lei, conform art 278ยน alin. (1) din OUG 34/2006. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art. 88.In cazul depunerii de oferte in asociere, Garantia de Participare se constituie in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului - Formular nr. 10. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele precizate de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-prezentata de ofertant/candidat/ofertant asociat/tert sustinator dupa caz - formular 1;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata de catre ofertant/candidat/ofertant asociat - formular 1A. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a lit.c^1 si lit.d din O.U.G. nr.34/06 cu completarile si modificarile ulterioare, va fi prezentata si de tert sustinator daca este cazul;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 1B4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1C. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului sus mentionat sunt urmatoarele: ? Liviu Nicolae Dragnea, ministru;? Sevil Shhaideh, secretar de stat;? Matache Iulian-Ghiocel, secretar de stat;? Marian Niculescu, secretar general;? Mihaela Dinca, secretar general adjunct;? Boldea Cristian Robert, secretar general adjunct;? Rusnac Melania, Director general, Directia Generala Management Financiar Resurse Umane si Achizitii;? Oana Sachelari, Sef serviciu, Serviciul Buget, Directia buget, financiar, contabilitate;? Zarnoianu Eugenia, sef serviciu, Serviciul financiar contabil, Directia buget, financiar, contabilitate;? Nica Valeria Catalin, sef serviciu, Serviciul IT, Directia generala management financiar, resurse umane si achizitii;? Mitroi Jana, Director, Directia resurse umane;? Dobre Mihai Alexandru, Manager public, Directia resurse umane;? Dontu Cristinel Stefan, Sef serviciu, Serviciul resurse umane;? Vasile Ionela, Director general Directia Generala Avizare, Contencios, Relatia Cu Parlamentul si Dialog Social;? Gheorghe Marius, sef serviciu, Serviciul contencios;? Balan Catalin, sef serviciu, Serviciul avizare;? Ciomag Atanase Dorin, sef serviciu, Serviciul dialog social si relatia cu parlamentul;? Cucos Elena Ramona, sef birou, Biroul relatia cu Parlamentul;? Diana Tenea ? Director general Directia Generala Dezvoltare Regionala si Infrastructura;? Mariana Ionita, Director Directia Lucrari Publice;? Stamatiade Paul Cristian, Director, Directia tehnica;? Gherca Teofil Oliver, Director, Directia politic si strategii;? Soare Alexandru George, Sef serviciu, Serviciul Dezvoltare Infrastructura, Directia lucrari publice;? Dediu Cristina, Sef serviciu, Serviciul politic si strategii de devoltare durabila, Directia politici si strategii;? Necsuliu Radu, Sef serviciu, Serviciul analize teritoriale si baze de date, Directia politici si strategii;? Ginavar Anca lleana, Sef serviciu, Serviciul amenajarea teritoriu si urbanism, Directia tehnica;? Ciolan Simion Aurelia, Sef serviciu, Serviciul reglementari in constructii, Directia tehnica;? Constantinescu Mihaela Veronica, Sef serviciu, Serviciul constructii si reabilitari, Directia lucrari publice;? Mihaela Voinea, Director, Directia Achizitii Publice.5. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.6. Declaratie privind calitatea de participant - formular 2 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente, in copie cu mentiunea " conform cu originalul", stampilate si semante de ofertant sau orice alte documente care atesta situatia economico- financiara, Prezentarea Fisei de informatii generale si declararea cifrei medii anuale pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 650.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta, in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, in prestarea de servicii similare in obiectul contractului, printr-un contract sau mai multe contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 300.000 lei, fara TVA. Se vor prezenta pentru demonstrarea experientei similare astfel cum a fost solicitata: 1.Fise de experienta similara; 2.Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer