Achizitie publica - Achizitionare servicii de intretinere si reparatii la sediile Ministerului Mediului si Padurilor
Detaliu pentru invitatia numarul 327728
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327728/24.05.2012
Denumire contract: Achizitionare servicii de intretinere si reparatii la sediile Ministerului Mediului si Padurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare servicii de intretinere si reparatii la sediile Ministerului Mediului si Padurilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii la sediile Ministerului Mediului si Padurilor
II.1.6) CPV: 79993000-1 - Servicii de gestionare de imobile si instalatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1.612, 91lei (2% din valoarea contractului fara TVA). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma, Formularul nr.17, introdusa in SEAP cu documentele de calificare si selectie 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Documentul ce reprezinta garantia de participare va fi introdus in SEAP, pentru a putea fi verificat in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 806, 46lei, in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 15, Formularul nr. 16 (dupa caz).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii tip IMMcare doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.In cazul unei asocieri, garantia de participareva fi constituita de Liderul Asociatiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care se dispune pentru indeplinirea contractului de servicii. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana., 2.Ofertantul va face dovada ca dispune de minim 3 persoane calificate, cu specializare de : electrician, instalator in constructii, lacatus mecenic., 3.Declaratia de disponibilitate a ofertantului cu privire la prestarea contractului., 4.Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 5.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta similara in domeniul solicitat in caietul de sarcini, 6.Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul)., 7.Informatii privind asocierea. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul)., 8.Informatii privind sustinatorul. (daca este cazul). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul). Se va demonnstra ca detine certificare ISO 9001 sau echivalent in domeniul calitatii. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Se va demonnstra ca detine certificare ISO 14001 sau echivalent in sistemul de management de mediu . Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 13:59