Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare servicii de supraveghere a lucrarilor


Detaliu pentru invitatia numarul 326166
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL SIBIU
Numar invitatie: 326166/11.05.2012
Denumire contract: Achizitionare servicii de supraveghere a lucrarilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: 0269-217733-127 sau 130, Fax: 0269-218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733/190, fax: +40 269218159, persoana de contact: Radu Ganea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Sibiu, str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare servicii de supraveghere a lucrarilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare servicii de supraveghere a lucrarilor pentru loturile: Lot 1-Modernizare Drum Judetean 104 G: Sacadate-Nucet-Cornatel-Rosia-Nou, km 0+000-km 18+867, inclusiv poduri si podete, inclusiv poduri si podete;Lot 2-Pod pe DJ 143A, km 7+867, loc. Roandola, com. Laslea;Lot 3-Pod pe DJ 143, km 21+700, loc.Iacobeni;Lot 4-Construire pod peste paraul Nou pe DJ 105D, km 9+450, Arpasu de Jos-Agnita;Lot 5-Construire a doua poduri pe DJ 141 la km 6+600 peste paraul Nemsa si la km 6+700 peste paraul Mosna.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 197, 241 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de: Lot 1 ? 2.400 lei;Lot 2? 280 lei;Lot 3 ? 140lei;Lot 4 ? 200lei;Lot 5- 300lei.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare si va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar in contul RO38TREZ5765006XXX000231, deschis la Trezoreria Sibiu. Se prezinta ordinul de plata confirmat de banca emitenta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Consiliului Judetean Sibiu.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data depunerii ofertelor), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in cazul in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma egala cu 1.472, 51 lei din garantia de participare, pentru lotul nr. 1.
Garantie de buna executie
Va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. Aceasta va fi constituita in conformitate cu art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa cazDeclaratie se va prezenta in originalCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat/ tertul sustinator, dupa cazDeclaratie se va prezenta in originalCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat/, dupa cazDeclaratie se va prezenta in originalCerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri: Bottesch Martin-Presedinte CJS, Iordan Nicola-Secretarul CJS, Ioan Banciu-Vicepresedinte CJS, Constantin Sovaiala-Vicepresedinte CJS, Iosif Moldovan-administrator public CJS, Ioan Stoica-Director economic CJS, Ioan Badila- Director directie tehnica, Ioan Basca-Consilier achizitii publice, Felicia Berea -Compartiment juridic, Nicolae Muntean - Sef serviciu achizitii publice, Radu Ganea- Sef serviciu achizitii publice, Luminita Prie-Consilier achizitii publice, Vasile Tarmonea ? consilier CJS, Cristina Radu - consilier CJS, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Conform Art.69^1din OG34/2006Completarea formulararului anexat se va prezenta de fiecare: ofertant/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator, dupa caz.Declaratie se va prezenta in originalCerinta nr. 5Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.general consolidat de stat.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale insotiteobligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritati competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Cerinta nr. 6Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritati competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Cerinta nr. 7Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului anexatDeclaratie se va prezenta in original Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.R.CModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune in original sau copie legatizata sau copie lizibila conform cu originalul; -pentru ofertantul castigator se va depune acest document in original inainte de semnarea contractului;Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor servicii prestate din ultimii 3 aniCerinta 2 Experienta similaraPentru indeplinirea cerintei privind exeperienta similara fiecare ofertant va prezenta un contract similar, finalizat insotit de recomandare din partea beneficiarului.Valoarea contractului privind experienta similara va trebui sa fie de minim: Lot 1- 80.000 lei;Lot 2- 10.000 lei;Lot 3- 5.000lei;Lot 4- 10.000 lei;Lot 5- 5.000lei.Valorile sunt fara TVA.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractului, Informatii privind numarul mediu al personalului in ultimii 3 ani.Personal de specialitate: Diriginte de santier autorizat pe domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes judetean?., Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer