Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare si montare anvelope auto, camere, jenti si benzi janta (dupa caz) pentru autovehiculel


Detaliu pentru invitatia numarul 316772
Autoritate contractanta
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod de identificare fiscala: 16054368
Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021.315.01.26
Fax: 021.315.01.26
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionare si montare anvelope auto, camere, jenti si benzi janta (dupa caz) pentru autovehiculel
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 19511000-1 - Camere de aer, benzi de rulare si flapsuri din cauciuc (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionare si montare 417 buc. anvelope, 145 buc. jenti, 20 buc. camere si benzi janta pentru autovehiculele din parcul D.R.D.P. Timisoara pe tipodimensiuni (conform anexei Caietului de sarcini)
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 20.10.2011 10:22)
Data publicarii: 23.09.2011 14:20
Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Coriolan Baran, nr. 18, D.R.D.P. Timisoara, Serviciul Achizitii
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Coriolan Baran, nr. 18, Sala de sedinte din cadrul D.R.D.P. Timisoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 155, 130 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl de neincad. în preved. art.180, precum si in art.181 din OUG 34/2006, certific.privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozit si taxe catre stat, precum si cele locale, certif de la ORC, certif de inregist fiscala, bilant contabil 2008, 2009, 2010, media cifra afaceri minim 310.260 lei, ofert.treb sa dem.ca a efectuat în bune conditii in ultimii 3 ani cel putin uncontr similar cu o val de minim 46.539 lei, excl.TVA.Garant de particip de 3.100 lei. Inf.privind capacit.prof.Ofert. trebuie sa demonstreze ca dispune de personal suficient pentru a asigura furnizarea si montarea produselor prevazute în Caietul de sarcini.
Nota justif pt alegerea proced si Doc.de atrib se descarca de la?Docum si clarificari?din prezenta sau de pe site-ul autorit. contr. http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/produse.htm
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Avand in vedere ca nu s-a depus nici o oferta, in confor cu preved art. 209 alin. 1) lit. c) din O.U.G. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de evaluare hotaraste anularea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica si reluarea acesteia la o data care se va stabili ulterior printr-o noua invitatie de participare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer