Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare si montare ascensor pentru persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 352162
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 352162/06.08.2013
Denumire contract: Achizitionare si montare ascensor pentru persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248271131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, cam.23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare si montare ascensor pentru persoane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare si montare un asccensor pentru persoane la Centrul de Ingrijire si Asistenta Pitesti, in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 613 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este de 3000, 00 lei- garantia de particip. poate fi constit.prin virament bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara ? se completeaza Formularul nr.11, din sectiunea Form.sau- O.P in contul DGASPC Arges deschis la Trez.Pitesti: RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, (vizat de unit.bancara emitenta )? copie lizibila cu ment."conform cu originalul ".sau- polita de asig.- in original, in favoarea A.C., mentionandu-se in mod expres ca se const. pentru procedura ce face obiectul prezentei proced.Perioada de valab.a G.P., tb.sa fie egala cel putin cu perioada de valab.a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma, si avand perioada de valab.solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in cf. cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.Data pentru care se va stabili echivalenta leu/valuta este cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.Autoritatea contractanta va retine din garantia de particip. o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a ctr., ofertantului care depunecontestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in cf.cu art. 278^1, alin.1 si alin.2 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 8 % din valoarea contractului (fara TVA), respectiv 4% in cazul in care se face dovada de IMM.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG.Nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoriei Statului la dispozitia autoritatii contractante cu suma initiala in cuantum de 0.5% din valoarea contractului, fara TVA (in conformitate cu HG 1045/18.10.2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului - Se va completa Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului in original ;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului - Se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului - Se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare ? in original;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Adrian Macovei - Director General, Pena Florian-Director General Adjunct, Strategii, Programe, Proiecte, Cornel Olteanu - Director General Adjunct Protectia Copilului si Asistenta Sociala, Adriana Badea - Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget, Ioan Preoteasa ? Sef Birou APCSS.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - Se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formular tip eliberat de Primaria locala in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - Se va depune Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat , in original, copie legalizata sau xecopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conf.prevederilor art.9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP). - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Nota: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea de contract pe care o realizeaza.Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Se va depune documentul solicitat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.- Autorizatii profesionale detinute de operatorii economici: Se vor prezenta: - Autorizatie pentru reparatii, intretinere si revizii tehnice ascensoare pentru operator;
- Autorizatie de operator autorizat de catre ISCIR pentru supravegherea si verificarea tehnica-R.S.V.T.I.Respectivele autorizatii sunt eliberate de ISCIR conform Prescriptiei PT R2-2010 si a Ordinului nr.130/2011 emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de afaceri-Inspectia de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor de ridicat.- Certificat CE pentru asamblare, montare, punere in functiune si inspectie finala a ascensoarelor electrice si hidraulice.Se solicita copii ale respectivelor autorizatii/certificate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora., Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz.a) Se va prezenta Acord de asociereIn cazul in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoareacestia vor prezenta actul privind asocierea, legalizat, inainte de semnareacontractului.b) Se vor prezenta Angajamente de sustinere de catre terti., Declaratie privind personalul de specialitate responsabil direct deexecutarea contractului.Se solicita Cv-uri ale persoanelor responsabile direct de indeplinireacontractului, autorizatii si atestate profesionale detinute, acordate in bazaOrdinului nr.130/2011 emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediuluide afaceri-Inspectia de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor de ridicat., Fisa de experienta similara ? pentru cel mult 3 contracte similare, (furnizare, montare si punere in functiune a unor ascensoare).Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat, montat si pus in functiune in cadrul acestor contracte ascensoare de persoane; contractele pot fi insotite de procesul verbal de autorizare ISCIR la punerea in functiune, sau alte documente care sa atesteindeplinirea respectivelor contracte.Avand in vedere faptul ca, contractul de achizitie in cauza presupune atatfurnizarea cat si montarea si punerea in functiune a unui ascensor, autoritatea contractanta nu limiteaza operatorii economici la prezentarea unui contract avand ca obiect atat furnizarea cat si montarea si punerea in functiune. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara ofertantii pot prezenta orice alt document relevant., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Document de certificare a sistemului de management al mediului ? ISO 14001/2005 sau echivalent, - Document de certificare a sistemului de management al calitatii pentru reparatii, intretinere si revizii tehnice a ascensoarelor.Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conformstandardului ISO 9001/2008(sau echivalent) de catre un organism abilitat.In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer