Achizitie publica - Achizitionare si montare de echipamente de fitness in Municipiul Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 322156
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322156/16.03.2012
Denumire contract: Achizitionare si montare de echipamente de fitness in Municipiul Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, sala de consiliu;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare si montare de echipamente de fitness in Municipiul Brasov
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare si montare echipamente de fitness in Municipiul Brasov.Garantia produselor va fi de 2 ani de zile de la data receptiei produselor, timp in care va inlocui, pe cheltuiala proprie, defectiunile aparute exclusiv din vina ofertantului.Furnizorul se obliga sa asigure piesele de schimb in termen de 30 zile de la solicitare in perioada de garantie .Livareaproduselor se va face in termen de 30 zile de la data intrarii in vigoare a contractului si vor fi montate in locurile indicate de beneficiar, pe cheltuiala furnizorului unde se va face si receptia produselor.Receptia se va face calitativ si cantitativ de catre o comisie din partea beneficiarului si a reprezentantului ofertantului declarat castigator.Furnizorul va asiguramontajul elementelor, a dalelor din cauciuc si va suporta costurile legate de sapatura, transportul materialelor rezultate la rampa, asigurarea nisipului necesar, cat si a betonului necesar amplasarii elementelor in locurile indicate de beneficiar.
II.1.6) CPV: 37440000-4 - Echipament de fitness (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Garantia de participare in valoare de :10840 LEI sau 5420 LEI pentru IMM, -prin completarea Formularului 18, constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 4321, 99 LEI .Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
DA: in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform optiunilor art. 90 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contul in care se va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului, se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont la dispozitia Autoritatii contractante. - Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 -FORMULAR 2 .Aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul2.Declaratie pe proprie rasundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 formular 3. Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c ^1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator , daca este cazul .3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr. 116. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 3BInformatii despre persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Dl. Primar George ScripcaruDl. Viceprimar Adrian GaborDl. Viceprimar Gantz Miklos SandorDl. Director Executiv Attila RadnotiDirector Executiv Adjunct - D-na Liliana HorgaSef Serviciu Achizitii Publice - D-ra Isabella MarasescuSef Serviciu Investitii - D-na Lidia BulgareaSef Serviciu Contabilitate - D-na Claudia RaduSerf Serviciu Buget : D-na Maria OpreaSef Birou Contencios - D-na Valeria MavrodinSef Serviciu Amenajare Zone de agreement ?dl. Orantes DincaConsilieri Adina Corsatea , Mihaileanu Dan , Iliescu Gheorghe Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor- original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. ; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.Lista cu principalele furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de furnizare , beneficiari (autoritati contractante sau clienti privati), B.Experienta similara - cel putin un contract sau parti relevante ale unui contract de furnizare/document / proces verbal de receptie prin care sa confirme furnizarea si montareade produse similare a caror valoare sa fie de minim 150.000 lei fara TVA, C.C.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal minim de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului :3lacatusi mecanici. si un inginer tehnic. Ofertantul va anexa dovada calificarii acestora prin prezentarea diplomelor de calificare, in copie lizibila, ?conform cu originalul?., D.Declaratie referitoare la autovehiculele si utilajele de care ofertantulpoate dispune sub oorice forma, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, respectiv: mijloace de transport, unelte si utilaje necesare pentru montarea elementelor in teren (grup electrogen, aparat de sudura, polizor unghiular, picamer, masini de gaurit, etc)., E.Certificatul SR EN 1176 ?partea 1-7 , care sa ateste conformitatea produselor, conform ORDINULUI nr. 4 din 5 ianuarie 2006 pentru modificarea Prescriptiei tehnice PT R 19-2002, editia 1, "Cerinte tehnice de securitate privind echipamentele si instalatiile montate si utilizate in cadrul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca", emis de Ministerul Economiei si Comertului, sau echivalent, F.Certificatul SR EN 1177, care sa ateste conformitatea produselor, conform ORDINULUI nr. 4 din 5 ianuarie 2006 pentru modificarea Prescriptiei tehnice PT R 19-2002, editia 1, "Cerinte tehnice de securitate privind echipamentele si instalatiile montate si utilizate in cadrul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca", emis de Ministerul Economiei si Comertului, sau echivalent, G.Certificatul SR EN 957care sa ateste conformitatea produsel, conform ORDINULUI nr. 4 din 5 ianuarie 2006 pentru modificarea Prescriptiei tehnice PT R 19-2002, editia 1, "Cerinte tehnice de securitate privind echipamentele si instalatiile montate si utilizate in cadrul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca", emis de Ministerul Economiei si Comertului si a prevederilor HG nr. 435/2010 privind regimul de introducere pe piata si de exploatare a echipamentelor pentru agrement sau echivalent Certificat SR EN ISO 9001 /2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia a fost publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 15:39