Achizitie publica - Achizitionare si transport piatra sparta si balast pentru anul 2012 la EC Alunu,EC Berbesti,EC Rosiuta,EC Lupoaia,Mina Motru
Detaliu pentru invitatia numarul 329499
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329499/14.06.2012
Denumire contract: Achizitionare si transport piatra sparta si balastpentru anul 2012 la EC Alunu, EC Berbesti, EC Rosiuta, EC Lupoaia, Mina Motru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 374171120/1127/1129/1170/1161/1117, fax: +40 253222015/216064, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA DIVIZIA MINIERA, STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE , ETAJ 3 , SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare si transport piatra sparta si balastpentru anul 2012 la EC Alunu, EC Berbesti, EC Rosiuta, EC Lupoaia, Mina Motru
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia si transportul la beneficiar a materialului solicitat pentru lotul respectiv(balast sau piatra sparta).
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 352, 011.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip.: 962, 4 lei pt lot1, 700, 6lei pt lot2, 1749, 6 lei pt lot3, 524, 8 lei pt lot4, 931, 8 lei pt lot5, 1513, 86 lei pt lot6, 656, 1 lei pt lot7.Gar. pt. part.se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Suc. jud. Gorj. Per. de valab. a gar. pentru part.: cel putin egala cu per. de valab. a ofertei: 90 de zile, de la data lim. stab. pt. dep. ofertelor.Modul de const.a gar.pt. part.: prin virament bancar sau print-un instrument de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig.(care va trebui sa prev. in mod explicit angaj. emitentului de a retine din gar. de part. o suma calc. conf. prev. art 2781 alin.(1) din OUG 34/2006 - in cazul in care ofert. a depus o contest. care a fost respinsa de catre CNSC), care se prez. in orig., in cuantumul si pentru per. prev.in docum. de atrib.(de ex.scris.de gar. bancara in orig., completata conform form. model ; -ordin de plata, cu cond. conf. ac. de catre banca pana la data desch. ofert. -numerar la casieria aut. contr.Oferta care nu are dovada const.garant.de part.se respinge si va fi restituita ofert. nedeschisa . Dovada const. garant.de partic. se va atasa pe plic, alaturi de scris. de inaintare(se va executa copie dupa OP, scris.de gar. bancara sau chitanta), orig. fiind inclus in plic sau putand fi prezentat de catre reprez. imputernici ai op. ec. la desch. sedintei.Aut.contr. are dreptul de a vira garan. pentru part. in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma const, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. sit.: a)isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;b) oferta sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze contr. de achiz. publ. in per. de valab.a ofertei.In cazul dep. unei contest. si resp. acesteia de catre CNSC potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, se va retine suma de: 874, 8 lei pentru lot 3, 756, 93 lei pentru lot 6 , in celalalte cazuri se aplica prev. art.278^1din OUG34/2006in raport cu val. estim. a contr.(suma de loturi ofertate)
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire a garantiei de buna executie: - de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea ontractului; Se va completa de exemplu formularul model. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin.(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.Operatorii economici vor preciza modalitatea de const.a gar. de buna exec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara prin prezentarea dedocumente/dovezi din care sa rezulte: - cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin :86.000lei pt. lot 1;63.000lei pt. lot 2, 157.000lei pt.lot3 , 47.000 lei pt lot4, 83.000lei pt lot5, 136.000 lei pt lot 6, 59.000lei pt lot 7 -cifra de afaceri in domen. de activ. aferent obiect.contr.intr-o per. anter, care vizeaza activ. din cel mult ultimii trei ani, in masura in care inf.resp. sunt disp.; in acest ultim caz aut. contr. are oblig. de a lua in consid. si data la care op. ec. a fost infiintat sau si-a inceput activ. comerciala - In cazul in care oferta este depusa de o asoc. de op. ec., cifra de afaceri trebuie sa fie cel putin egala cu plafonul impus.Cifra de afaceri se ia in considerare prin cumul. Nivelul cursului valutar mediu de schimb (BNR) pentru echivalenta este: -4, 2379 lei/euro pentru anul 2011 ;
-4, 2099 lei/euro pentru anul 2010;
-4, 2373 lei/euro pentru anul 2009
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Inf. privind experienta similara a)Se va prez.o lista a princ.contracte exec. in ultimii 3 ani -Se va prez.fisa de inf.priv. exp. sim.-form.model.-Ofert. va prez. copii de pe partile relevante ale contr.de exp. sim, care sa conf.exec.de contracte.sim, duse la bun sf. si recept.la sf.exec.in val.de cel putin :48.000 lei pt. lot 1;. 35.000 lei pt. lot 2; 87.000 lei pt. lot 3; 26.000 lei pt. lot 4; 46.000 lei pt. lot 5; 75.000 lei pt. lot 6; 32.000 lei pt. lot 7. Doc./contr./pv redact. in altalb.decat lb rom, vorfiinsotite de o trad. autor.in lb.romana.Pt.calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comun.de BNR pt.fiecare an in parte intrucat anii solicitati in ved.dem exp.sim. se vor calc. prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2.Recomandari. Se va prezenta minim o recomandare (formular model) pentru executie de servicii similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv. Daca pe parc.exec./ sau in per.de gar. tehn. a lucr.care au facut ob.contr s-au inreg : - neconformitati care au condus la refaceri part.sau totale de lucr. -cazuri de accid. tehn.prod. din vina excl. a contract.-rec. amanate sau resp.din cauza neresp.param. de cal., Cerinta nr.3 Resurse tehnice.- .- se va prez. o decl. priv. utilajele, instal., echipam tehn (mijl de transp, dispoz, dotari si SDV-urile specif) , a lab.de care dispune op.ec. pt. indepl coresp a contr de exec lucr, precum sidoc. care sa ateste detinerea (dotare proprie sau leasing ), inchirierea sau alte forme de punere la disp. Se vor completa : - formular declaratie privind utilajele instalatiile, etc.-form. model DS1-4 - decl. cu dotariletehn.spec), -form. RT 1 (parc activ mijloace de transport, ofertat pentru exploatare) si RT2 (parc activ de rezerva , mijloace de transport, ofertat pentru inlocuire mijloacelor de transport din parcul de exploatare in caz de defectiuni); Aut. contr. isi rezerva dreptul de a vizualiza si evaluamaterialul ofertatconform cerintelor din caietul de sarcini ca si etapa din procesul de evaluare , verificarea finalizandu-se printr-un proces-verbal., Cerinta nr.3(continuare)In cazul in care operatorul economic ofertant nu este de acord cu punctul de vedere al comisiei SNLO Tg-jiu acesta are obligatia de a-si exprima propriul punct de vedere in scris , chiar in cuprinsul procesului verbal.In cazul in care calitatea materialului ofertat in privinta tipului si granulometriei nu corespund cerintelor caietelor de sarcini, ofertantulnu estecalificat., Cerinta nr.4 Resurse umane Se va prez. Decl. priv efect. mediu anual al pers. angajat si al cadr. de cond.in ultimii 3 ani , inform. ref.a pers. / org.tehn de special. de care dispune(care este strict necesar pentru indepl.contr.)sau al carui angajament de partic.a fost obtinut de catre candidat/ofertant ? formular model.-Se vor prez. inf. ref. la studiile, preg.prof.si calif. person. de cond., precum si ale pers.resp. tehnologii) pentru indepl. contr. de servicii- pentru care se va prez. o lista cu numele si calif.prof., insotita de CV-uri. Ofertantii au oblig.sa asig. cel putin un resp.tehnic cu executia contr.., pentru care va prezenta CVul.. Toate inform. prez. in oferta, vor fi conf. de cond. (directorul, administratorul)operat. economic. ofertant. Cerinta nr. 5 Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara . Se va prezenta certificarea ISO 9001? standard de certificare in domeniul calitatii sau echivalenta, emisa de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene pentru categoria de produse/servicii/lucrari care sunt ofertate sau documente care sa ateste ca operatorul economic asigura un nivelcorespunzator al calitatii., Cerinta nr. 6 Certificare a sistemului de management al mediului ISO 14001 sau similara . Se va prezenta certificarea ISO 14001 ? standard de certificare amanagementului de mediu sau echivalenta, emisa de organisme stabilite in altestate ale Uniunii Europene. Operatorii economici ofertanti vor preciza in cadrulofertei daca sa tinut cont la fundamentarea acesteia, de prevederile Legii 265/2006 ? pentru aprobarea OUG 195/2005 privind Protectia Mediului.Institutiile competente de la care operatorii economici ofertanti pot obtine informatii detaliate privind reglementarile referitoare la Protectia Mediului sunt urmatoarele: Agentia pentru Protectia Mediului, Sistemul de Gospodarire aApelor sau Directiile de Ape si Comisariatele Garzii de Mediu., Cerinta nr.7Informatii privind subcontractarea - precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate.Se va completa (dupa caz) formularul modelcu subcontractantii si specializarea acestora, insotit de lista cuprinzandsubcontractantii si de acordurile de subcontractare (formular model), cuprecizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate.Subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date Fisa de informatii generale (fara obligatia prezentarii cifrei de afaceri ci numai a datelor de recunoastere). Ofertantul declarat castigator, va prezenta atunci cand seprezinta la semnarea contractului, contractele de subcontractare, semnatedeja, in aceleasi conditii in care el semneaza contractul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SE DESCARCA DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 12:15