Achizitie publica - Achizitionare sistem digital 3D pentru Cinematograful Ostroveni , precum si montarea acestuia.
Detaliu pentru invitatia numarul 341778
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341778/14.01.2013
Denumire contract: Achizitionare sistem digital 3D pentru Cinematograful Ostroveni , precum si montarea acestuia.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016, fax: +40 0250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare sistem digital 3D pentru Cinematograful Ostroveni , precum si montarea acestuia.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA UNUI SISTEM DIGITAL 3D PENTRU Cinematograful Ostroveni, cu termen de livrare 45 de zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.
II.1.6) CPV: 30121420-3 - Aparate digitale de transmitere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 393, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.872, 8lei. Modul de constituire si exprimare a garantiei de participare: in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor. -in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO23TREZ6715006XXX000140 deschis la Trezoreria Municipiului Ramnicu Valcea, COD FISCAL 2540813 Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Valabilitatea curge de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevderile art.278^1 alin1, lit a din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, suma de 3.936, 4lei.Se va face raportarea la euro prin folosirea cursului lei/euro din data publicarii anuntului de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA modul de constituire a garantie de buna executie : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in termen de 7 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCERINTA1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.(va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul)CERINTA2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 5, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;(Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul).CERINTA3.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 6, intocmit in baza art. 69.^1 din OUG nr. 34/2006.(se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Mun. Rm. Valcea1. Primar ? Emilian Francu2. Viceprimar ? Matei Gigi Ion3. Viceprimar ? IonitaGheorghe4. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode5. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma6. Sef Serv. Achizitii Publice ? Iuliana Bunea7. Director Economic - Ion Lepadat8. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas9. Director Juridic - Petre Cazan10. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu11.Consilier Juridic Serv Achizitii Publice ? Ana ?Maria Smedescu12. Director Directia Patrimoniu ? Ing. Maria Feroiu13. Impresar artistic Cinema Ostroveni ? Alex Brad.14Consilier Local - Gheorghe Mihailescu15. Consilier local - Valeru Amza16. Consilier local - Liviu Emil Boban17. Consilier local - Florentina Adina Dobrete18. Consilier local - Eduard Varlan19. Consilier local - Vasile Cocos20. Consilier local - Ion Gherghinaru21. Consilier local - Adrian Iulian Pandurasu22. Consilier local - Marin Olteanu23. Consilier local - Costel Bogdan Pruteanu24. Consilier local ? Costinescu Bogdan Ilie25. Consilier local - Gabriela Ana Ene26. Consilier local - Cosmin Dragos Constantinescu27. Consilier local - Grigore Craciunescu28. Consilier local - Mihai Persu29. Consilier local - Ninel Eusebiu Veteleanu30. Consilier local - Dumitru Tardea31. Consilier local - Maria Bobeanu32. Consilier local - Ionut Eduard Nuica33. Consilier local - Maria Carmen Preda34. Consilier local - Marius Iulian VoicuCERINTA4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr.7CERINTA5.Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificatele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca ofertantul nu figureaza cu restante scadente catre bugetul local sau bugetul general consolidat al statului, neachitate.CERINTA6: DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA(Formular 7.1)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensNota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr.1: Persoane juridice / fizice autorizata: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, opie lizibila conform cu originalul, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCifra de afaceri globala medie anuala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri globala medie anuala doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri globala medie anuala sa fie de minim 700.000lei fara TVA;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea dedocumente de certificare a calitatii produsului oferit, conform normativelor UE., Se vor prezenta: - Contract de munca/colaborare in copie conform cu originalul- Declaratie de disponibilitate in original- CV-ul- Copi ale diplomelor de studiu si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV- Copi ale certificatelelor sau referintelor emise de angajatori sau producatori care sa probeze- Experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile /specializarile cerute, pentru: ? Ingineri, absolventi de studii superioare tehnice ? absolventi facultate IT/Electronica si telecomunicatii, cu experienta dovedita prin diplome., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere Oferta trebuie sa cuprinda unacord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze catoti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinireacontractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si saprimeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator innume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea a maxim 5 contracte similare de suport tehnic care sa indeplineasca urmatoarea conditie: valoarea cumulata a acestora sa fie de 350.000lei Nota: oferantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare. Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta areimplementat si mentine, conform ISO 9001:2008 pentru obiectul licitatiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 15:31