Achizitie publica - Achizitionare sisteme de gestionare a flotei auto
Detaliu pentru invitatia numarul 316927
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Cod de identificare fiscala: 13533790
Adresa: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021-402.27.56
Fax: 021-402.27.53
Denumire invitatie: Achizitionare sisteme de gestionare a flotei auto
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42961300-3 - Sistem de localizare a vehiculelor (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea, instalarea si configurarea echipamentelor de monitorizare pentru autovehicule prin GPS. Realizarea unui dispecerat in cadrul APDRP care va permite stocarea, consultarea, monitorizarea si gestionarea flotei auto si a informatiilor despre aceasta.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 27.10.2011 11:03
Data limita de depunere a ofertelor: 10.11.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit din Strada Stirbei Voda nr. 43, sector 1, Bucuresti, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.11.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit din Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, sector 5, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 519, 476 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici împreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de cel putin 120.000 Euro fara TVA;Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici împreuna) a furnizat in ultimii 3 ani (de la data termenului limita pentru depunerea ofertei) produse similare celor solicitate prin prezenta procedura, la care participarea ofertantului a fost in valoare cumulata deminimum 120.000 Euro fara TVA;Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent; Formularul 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 si 23;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006; certificat constator; certificat atestare fiscala; certificat plata impozite locale; cazier companie.
Documentatia de Atribuire este atasata prezentei Invitatii de Participare. Se solicita garantie de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei, respectiv 10.389, 52 Lei