Achizitie publica - Achizitionare sisteme de gestionare a flotei auto AMPNDR
Detaliu pentru invitatia numarul 337905
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337905/19.10.2012
Denumire contract: Achizitionare sisteme de gestionare a flotei auto AMPNDR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Agriculturii si Dezvoltarii RuraleCod fiscal: 4221187, Adresa: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Telefon: +40 213072482, Fax: +40 213079814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I nr. 2-4, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030161, telefon: +40 213072472, fax: +40 213072442, persoana de contact: B-dul Carol I nr. 2-4, Mihaela Solomon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Carol I nr. 2-4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare sisteme de gestionare a flotei auto AMPNDR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al prezentului proiect este achizitionarea de echipamente si servicii pentru gestionarea si monitorizarea in timp real a flotei auto prin intermediul sistemului de pozitionare prin satelit GPS (Global Position System), destinat in principal optimizarii utilizarii acestora.Pentru buna desfasurare a activitatilor propuse in cadrul Directiei Generale Dezvoltare Rurala ? Autoritate de Management pentru Programul National de Dezvoltare Rurala (DGDR, AMPNDR) este necesara implementarea unei solutii cu management centralizat pentru gestionarea flotei auto existente de 44 de autovehicule pentru toate cele 40 de locatii judetene si sediul central al AMPNDR.
II.1.6) CPV: 42961300-3 - Sistem de localizare a vehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP: 3.256 LEI, se const in conform cu prev art. 86, alin (1) din HG 925/2006, valab 90 zile de la data limita de depunere a oferte. In cazul in care ofertantul extinde perioada de valabil ofertei, per de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul refuza extinderea valabilita?ii va fi exclus din procedura. Instrumentul de garantare se va emite in favoarea MADR ?i trebuie sa prevada daca plata garan?iei se va executa: a) condi?ionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) necondi?ionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declara?iei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul unei asocieri, Instrumentul de garantare va fi emis in numele ?i pentru liderul asocierii. Se accepta un singur instrument de garantare care sa acopere integral suma men?ionata mai sus. Date necesare pentru constituirea gp: COD FISCAL: 4221187 ATCPMB ? SPLAIUL UNIRII NR. 6-8, SECTOR 4, BUC COD IBAN: RO33TREZ7005005XXX000152. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma ?i avand perioada de valabilitate solicitata mai sus, vor fi respinse in cadrul ?edin?ei de deschidere a ofertelor. Garan?ia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile ?i completarile ulterioare. In masura in care CNSC respinge o eventuala contesta?ie, autoritatea contractanta va re?ine contestatorului suma de 1.628 lei din garan?ia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului (162.800 lei), sume conform prevederilor art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului semnat, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2. Se vor prezenta ca documente relevante: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa prezinte Formularul nr. 2 si documentele relevante.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 3Formularul nr. 17 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 (Formularul nr. 21).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizi?ie in ceea ce priveste organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ministru ? Daniel CONSTANTINSecretar de Stat ? Achim IRIMESCUDirector General ? Mihai HERCIUDirector General Adjunct ? Valentin TOMASef serviciu ? Dan IONITA Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului); Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pentru ultimii trei ani.Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei.Bilanturile Contabile / documente in vederea indeplinirii cerintei de calificare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor furnizari de bunuri in ultimii trei aniCerinta minima: minim un contract de furnizare desisteme de gestionare a flotei auto in valoare cumulata de minim 160.000 lei.Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr. 6 se vor atasa copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze, acest lucru va fi facut conform HG nr. 224/2008, art. 18 alin. 3, cu modificarile si completarile ulterioare, care prevede faptul ca subcontractarea totala a contractului nu este permisa pentru actiunile din cadrul masurii Asistenta tehnica. Se vor completa si depune Anexa nr. 7 - Lista subcontractatilor si Formularul nr. 7 ?Acordul de subcontractare., Informatii privind tertul sustinator Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 14:39