Achizitie publica - Achizitionare tevi PVC
Detaliu pentru invitatia numarul 346412
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346412/08.05.2013
Denumire contract: Achizitionare tevi PVC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: +40 257270853, Fax: +40 257270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Ciprian Gabor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare tevi PVC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare tevi PVC. Pretul contractului va include si transportul produselor pana la locul de livrare.Valoarea estimata a produselor achizitionate pana la data de 31.12.2013 care fac obiectul prezentului contracteste de 104.000 lei fara TVA, contravaloarea a 23.753, 51 euro la cursul BNR din 17.04.2013, respectiv 4.3783 lei/euroValoarea estimata a produselor ce vor fi achizitionate in primele 4 luni ale anului 2014 este de 34.667 lei fara TVA.Valoarea totala a produselor ce vor fi achizitionate in 2013 impreuna cu suplimentarile pe 2014 este de 138.667 lei fara TVA.Valoarea estimata fara TVA: intre 104.000 lei si 138.667 leiOptiuni: Conf.art.6 alin.3 HG 925/2006.G.P., cerintele de calificare se raporteaza la V.e. fara suplimentari.
II.1.6) CPV: 44163130-0 - Conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 000 - 138, 667 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie cf art. 86 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(formular 3.Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare dovada constituirii se va posta atat in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in format electronic, semnat cu semnatura electronica si se va depune si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.Garantie de participare: 2.000 lei fara TVA; Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda, cursul valutar la care se va face echivalenta va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR cu 4 zile inainte de data depunerii ofertelor.Contul in care se va depune garantia de participare este RO72 RNCB 0015 0061 5684 0001-deschis la BCR Arad.Pentru IMM (completare Formular 4) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asocierii, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca sunt IMM, prin atasarea Formular 4.In cazul unei asocieri, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prev.la art. 87 din HG 925/2006 si in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, in conf.art. 2781 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 si reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA (formularul nr. 25). Instrumentul de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada daca activarea garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf.art.86 alin. 3 HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele vor fi transmise in SEAP in format electronic JPG sau PDF, astfel incat sa fie lizibile si sa poarte semnaturile autorizate si stampila societatii semnate cu semnatura electronica.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: Va fi exclus ofertantul care a fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.72. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se afla in vreuna din situatiile prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: a. Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.8b. Certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul national si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare FiscalaIn cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.c. Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele emis de Autoritatea Publica LocalaIn cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: 1. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Conditie de calificare: va fi exclus de la procedura ofertantul care se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inlcusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, este urmatoarea: ing. Banatean Gheorghe, ing. ec. Toma Marius, ec. Madincea Ecaterina, ing.Militar Adrian, ing. Cernica Traian c.j Goldis Flaviu, cj. Bandur Gheorghina, c.j. Giugiulan Mihnea, ec. VatanyMarius, Cj. Sabau Mihai, Tehn. Costea Valentin-Mihai, ing. Pavel Mircea, ing. Ciprian Anghel, Iotcu Petru Nicolae, Gutu Romulus Remus, Tolea Adrian-Florin, Achim Zeno Catalin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina- Rodica, Covaliv Valentin, Damian Vasilica, Durus Daniel-Sorin, Enachiuc Dumitru ?Florian, Feies Cristian, Gligor Ioan, Iorgovan Simona-Lucia, Lucaci Cornel-Stefan, Micle Ioan, Mot Petru, Negrea Daniel , Onea Micea Laurentiu, Parpala Caius- Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveti Ioan, Popa Garofita, Purcaru Mircea, Sacui Mihai Octavian, Sabau Gheorghe, Seculi Ioan Gheorghe, Sulincean Marius-Mircea, Sipos Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion, Vesa TeodorModalitatea de indeplinire: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? completare formular nr. 9Nota: 1. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul /asociatul/subcontractantul/tertul sustinator se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.2. In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular nr. 10In cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.In cazul subcontractarii declaratia va fi depusa si de catre subcontractant.5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.11 Neprezentarea documentelor solicitate mai sus atrage dupa sine excluderea din procedura. Pentru persoanele juridice romane documentele vor fi transmise in SEAP in format electronic .JPG sau .PDF, astfel incat sa fie lizibile si sa poarte semnaturile autorizate si stampila societatii semnate cu semnatura electronica, iar pentru persoanele juridice straine documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata si vor fi transmise in SEAP in format electronic .JPG sau .PDF, astfel incat sa fie lizibile si sa poarte semnaturile autorizate si stampila societatii semnate cu semnatura electronica.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului care va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. art. 15 din Legea nr. 359/2004. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 208.000 lei fara TVADocumente de confirmare: - fisa de informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon si fax, cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar, care sa contina si cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul: 2010, 1 euro = 4.2099 lei; 2011, 1 euro = 4.2379 lei, 2012, 1 euro = 4, 4560 lei.In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat, cerinta privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluata cumulativ., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii de produse similare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract, in valoare egala cu minim 104.000 lei fara TVADocumente relevante: - lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa ateste derularea in bune conditii a furnizarii de produse similare in baza a cel putin un contract in valoare egala cu minim 104.000 lei. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante romanesti sau comunitare, In cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.- imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire;Asociatii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 691 , 180 si 181 sidin OUG nr.34/2006 actualizata.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiv nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691 , 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatiipentru furnizare implementat la nivelul organizatiei OfertantuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 11:36