Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare tractor


Detaliu pentru invitatia numarul 349483
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CARAND
Numar invitatie: 349483/27.06.2013
Denumire contract: Achizitionare tractor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CARANDCod fiscal: 3519003, Adresa: CARAND, NR.71 B, Carand, Telefon: +40 257321444, Fax: +40 257321522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CARAND, NR.71 B, Carand, Romania, cod postal: 315070, telefon: +40 257321444, fax: +40 257321522, persoana de contact: PAVEL CIALMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul AC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare tractor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura furnizarea unui tractor cu caracteristicile si parametrii tehnici precizati in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie.De asemenea, se vor asigura in cadrul si in pretul contractului de furnizare serviciile conexe de testare, instruire a personalului, service-ul in perioada de garantie, piesele de schimb asigurate (cu titlu gratuit) in perioada de garantie.Procesul verbal de receptie a tractorului se va intocmi in termen de maxim 2 saptamani de la livrarea acestuia perioada in care achizitorul va avea posibilitatea de a-l testa pentru a observa functionalitatea acestuia si conformitatea cu cerintele impuse prin Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. ? 2.610 lei; pt. garantia de particip. constituita in alta valuta se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de particip.; se va const. prin virament bancar, instr. de garantare/ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii de banca emitenta si a oricaror prevederi legale incidente in materia instrumentelor de garantare/plata.Perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va depune in contul RO67TREZ0285004XXX000029 - Trezoreria Orasului Sebis.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta tb. sa prev. una dintre modalitatile de executare precizate in textul de lege mentionat.Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006, suma de 1.305 lei
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA; se va constitui in maxim 3 zile lucratoare, integral printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care dev. anexa la contract. Instrumentul de garantare acesta tb. sa prevada dc. plata garantiei se va exec. conditionat, dupa constatarea culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat sau neconditionat la prima cerere a beneficiarului pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate. Se va restitui de catre AC, conform art. 92(1) din H.G. 925/2006, actualizata in cel mult 14 zile de la data intocmirii PV final de receptie a produsului care face obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, dc. AC nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Ciocotis Ramona Florina - Presedinte al Comisiei de evaluare2. Serac Florica - Membru al Comisiei de evaluare3. Moise Avram Teodor - Membru al Comisiei de evaluare4. Scrob Alexandrina Dorina - Membru supleant al Comisiei de evaluare5. Dragos Sabau Otilia - Membru supleant al Comisiei de evaluare6. Cialma Pavel ? Primar al Comunei Carand7. Consilieri locali: Costut Gligor (Viceprimarul Comunei Carand), Bociort Sorin Flaviu, Bornea Nicolae, Manea Pavel Lucian, Popa Ioan, Sabau Dorin, Tica Cristian Ionut, Tole Ioan, Tole Pavel.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 6 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 6.1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 6.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) - in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 2 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c indice 1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1.Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 6 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 6.1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 6.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006) - in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c) indice 1 si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1.Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 6, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata cu un cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCMod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata a carui cod CAEN este relevant in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta obligatorieCifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 260.000 lei.Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.2. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani prin care ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat in ultimii 3 ani produse pe baza unui contract similar celui ce face obiectul contractului prezentand in acest orice acte doveditoare (contract, proces-verbal de receptie, recomandari etc.) si care sa certifice faptul ca valoarea produselor furnizate cumulate este de minim 130.000 lei, fara TVA - in copie conf. cu orig., 2. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., 3. Cerinta obligatorie: Dc. ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prev. art. 45 din OUG 34/2006, si art. 11, alin.7 din HG 925/2006, cf.: ?AC nu are dr. de a impune indeplinirea unor crierii de calificare pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in consid. pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indepl., dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?.Capac. tehnica si prof. va fi eval. in fct. de modul in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care disp. impreuna, contract. si subcontr. acestuia cf. contr. de subcontr. si preved. DA. Anterior semnarii contr., op. decl. castigator i se va sol. sa prez. ac. de subcontr. din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontr. (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resur. tehnice si umane.Dc. contr. de subcontr. sunt inch. in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dp. contr. si trad. leg. in lb. rom., 4. Cerinta obligatorie: Dc. of. este dep. de o asociatie (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potriv. contr. de asociere.Asociatii vor tb. sa dep. imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la proc. de atribuire, din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr.Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer