Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare tractor cu incarcator frontal


Detaliu pentru invitatia numarul 336488
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FRUMUSITA
Numar invitatie: 336488/02.10.2012
Denumire contract: Achizitionare tractor cu incarcator frontal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRUMUSITACod fiscal: 3952219, Adresa: COMUNA FRUMUSITA, Frumusita, Telefon: +40 236344510, Fax: +40 236343808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Frumusita, comuna Frumusita, judetul Galati, Frumusita, Romania, cod postal: 807135, telefon: +40 236344510, fax: +40 236343808, persoana de contact: Sediul Primariei comunei Frumusita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Frumusita, sat Frumusita, jud Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare tractor cu incarcator frontal
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de tractor cu incarcator frontal, durata contract 3 luni, plata 30 zile de la emiterea facturii de catre furnizor, nu se accepta second-hand.
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor din invitatia de participare.Garantia de participare va fi constituita prin una dintre urmatoarele modalitati: virament bancar in contul nr.RO63TREZ3065006XXX004396, instrument de garantare emis de o societate bancara ori societate de asigurari(Anexa nr.9), prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui OP sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Suma poate fi depusa si in numerar la casieria autoritatii contractante.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa.Garantia de participare se pierde in urmatoarele cazuri: - ofertantul revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, - ofertantul revoca oferta dupa adjudecare, - ofertantul desemnat castigator nu semneaza contractul de furnizare in termenul de valabilitate al ofertei.- ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul IMM ?urilor : - pentru obtinerea reducerii de 50 % din cuantumul garantiei de participare, operatorii economici vor face dovada ca se incadreaza in situatiile prevazute de prevederile art. 7 din Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
In conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA.In conformitate cu prevederile art. 91 din H.G. nr. 925/2006 , ,Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii- se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratia privind eligibilitatea -Conform Anexei nr 2.- Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Anexei nr 1.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 -conform anexei nr. 3- Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese(neincadrarea in art. 69' din OUG 34/2006)- conform anexei nr. 13.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar Munteanu Ioan Nelu, viceprimar Stoica Paraschiv, secretar Ciocan Elena, contabil Dragan Maricica, consilieri: Bagu Cornelia, Ciocan Ghita Petru, Enache Dumitru, Enache Alecu, Filimon Gheorghe, Ivan Marinel, Lefterache Neculai, Mogda Viorica, Neghina Petru, Neagu Panait, Simion Gheorghe, Stoica Paraschiv, Trandafir Ionel, Tabac Antonel, Vicleanu Fanica.- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, Anexa 12, in original.- Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul generalconsolidat- Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul persoanelor fizice/juridice romane- se va prezenta: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original sau in copie legalizata (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de participare, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului);In cazul persoanelor fizice/juridice straine- se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)Media cifrei de afaceri va fi de minimum 420.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru indeplinirea acestei cerinte se va prezenta o declaratie (Formular "Informatii generale"-anexa nr. 4) privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatiaeconomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Bilant contabil pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)vizat si inregistrat laorganele competente, in copii certificate pentru conformitate cu originalulprin semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice straine participante la procedura de atribuire, seva depune numai in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care sunt stabilite., Angajament ferm de sustinere financiara (daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181 lit.a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens formularele, respectiv Anexa nr.2, Anexa nr.3, Anexa nr.13, insotite de documentele justificatoare aferente sustinerii acordate.Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm de sustinere financiara va fi prezentat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are personal de conducere si personal calificat pentru furnizarea produselor (Anexa nr.6)., Declaratie referitoare la dotari, instalatii, utlaje sau echipamente de care poate dipsune operatorul economic pentru indeplinirea contractuluiPentru a fi calificat ofertantul trebuie sa prezinte lista unitatilor service acreditate conform legislatiei romane in vigoare si recomandate de producator, unde se vor efectua reviziile tehnice obligatorii si reparatiile pe durata garantiei.( Anexa nr. 7)In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Angajament ferm de sustinere tehnica(daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata , in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de laprocedura conform art.180, 181 lit. a), c^1), d)si art. 69^1 din OUG nr.34/2006), prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 2, 3, 13., Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul)- conform anexei nr. 8Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: - copie CUI (Act Constitutiv) din care sa rezulte obiectul de activitate pentruactivitatile subcontractate.- acord/contract de subcontractare.In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o partesau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu estecazul?., Lista asociatilor insotita de acordul de asociere (daca este cazul), Lista a furnizarilor (relevante) efectuate in ultimii 3 ani (anexa nr. 5) si documente doveditoare: copie contract de furnizare sau copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv, copie proces verbal dereceptie pentru utilajul care a facut obiectul contractului de furnizare, recomandare din partea beneficiarului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba furnizat, unul sau mai multe produse similareAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile furnizatesi de a exclude din prezenta procedura pe ofertantii care nu prezinta informatii corecte si de asemenea pe cei care nu si-au indeplinit corespunzator obligatiile contractuale si/sau au furnizat utilaje/echipamente care nu au corespuns cerintelor beneficiarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este incarcata in SEAP, fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer