Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare tractor cu remorca basculabila si tocatoare purtata


Detaliu pentru invitatia numarul 327085
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TAUT (PRIMARIA TAUT)
Numar invitatie: 327085/17.05.2012
Denumire contract: Achizitionare tractor cu remorca basculabila si tocatoare purtata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TAUT (PRIMARIA TAUT)Cod fiscal: 3518881, Adresa: TAUT, 613, Taut, Telefon: 0257372222, Fax: 0257372222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TAUT, 613, Taut, Romania, cod postal: 317355, telefon: +40 257372222, fax: +40 257372222, persoana de contact: GHEORGHE PLES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Taut, localitatea TAUT nr. 613, judetul Arad, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare tractor cu remorca basculabila si tocatoare purtata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare tractor cu remorca basculabila si tocatoare purtata
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se const.in conf.cu art.85 si urm.HG 925/2006.Gar.de participare se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, forma si pt per. prev.in doc.de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii gar.de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantumul gar.de participare este de 2660 lei. Contul Primariei Comunei Taut in care se va depune gar.de participare este RO76TREZ0275006XXX000023 deschis la Trezoreria Pancota. In cazul in care aceasta se const.printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, instr.de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl.acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care la proc.de achizitie participa ofertanti din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prev.in Legea 346/2004)gar.de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form.4(Decl.priv.incadrarea in IMM). Aut.contr.are dreptul de a retine gar.de partic., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.prev.la art. 87 din HG 925/2006 si in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia in conf. cu art. 278/1, al.1 lit. a din OUG 34/2006.Gar.pt.participare se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 integral si reprezinta 5% din val.contractului fara TVA. Scrisoarea de garantie emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada ca activarea garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de buna executie se restituite de catre autoritatea contractanta in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre furnizor a obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUGnr. 34/2006 ? in original, formularul F.7- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? in original, formularul F.8- declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? in original formularul F.9In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: 1. Horga Florin Petrica -Presedintele Comisiei de evaluare 2. Damacus Ioan - Membru al Comisiei de evaluare 3. Prohaska Mihai - Membru al Comisiei de evaluare 4. Rafila Gheorghe -Membru al Comisiei de evaluare 5. Halmagean Rodica - Membru al Comisiei de evaluare6. Ples Gheorghe - Primarul Comunei Taut.Nota: In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.- declaratie privind calitatea de participant la procedura ? in original formularul F.10In cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.In cazul subcontractarii declaratia va fi depusa si de catre subcontractant.- certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? in original formularul F.11- certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele emis de Autoritatea Publica Locala, valabil in ziua deschiderii ofertei ? in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent traduse in limba romana de un traducator autorizat, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.- certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalulIn cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.In cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? in original formularul F.16- acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane -in original sau copie legalizata formularul F.17. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.- imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire?in original F.18;Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.In cazul subcontractarii se va depune: - declaratie pe proprie raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si specializarea acestora (daca este cazul) ? in original formularul F.14La incheierea contractului ofertantul va trebui sa prezinte acordul de subcontractare, in original sau copie legalizata din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane ? formularul F.15. In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea;Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna.In cazul sustinerii economice si financiare si tehnice asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini, conditiile prevazute la art. 11/1 din HG nr. 925/2006 modificata in sensul prezentarii acordului ferm de sustinere (formularul nr. 19 ? 20 si anexele) ? in forma autentica, raportat la natura sustinerii invocate. - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor) care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata care face obiectul procedurii de achizitie publica ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de un traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - fisa de informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon (fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar, care sa contina si cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri va fi exprimata in lei la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt. anul respectiv, -bilantul contabil pe anul 2010In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate depune bilantul pe acest an.In cazul unei asocieri, aceste documente vor fi prezentate de fiecare asociat.In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta documentele contabile mai sus mentionate - in copie insotita de traducere certificata in limba romana, iar daca in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, cerintele privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluata cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari in ultimii 3 ani continand informatii privind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, - experientasimilara: maxim 2 contracte - in copie, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 133.000 lei, insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Pentru echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.In cazul unei asocieri, capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata cumulativ - ISO 9001 (sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer