Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare tractor, remorca si lama pentru deszapezire


Detaliu pentru invitatia numarul 328217
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Borsec
Numar invitatie: 328217/30.05.2012
Denumire contract: Achizitionare tractor, remorca si lama pentru deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul BorsecCod fiscal: 4245380, Adresa: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Telefon: +40 266337001, Fax: +40 266337007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Romania, cod postal: 535300, telefon: +40 266337001, fax: +40 266337007, persoana de contact: Jo;zsef Mik
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Romania, cod postal: 535300, telefon: +40 266337001, fax: +40 266337007, persoana de contact: Jo;zsef Mik, Patka Robert Alex.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare tractor, remorca si lama pentru deszapezire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: specificatii tehnice: (in detaliu atasat documentatiei)TRACTOR: motor EURO I-diesel, 4 cilindrii, inmatriculat, p.min - 70CP, 4X4, REMORCA: sarcina minima 5to, basculabil in 3 directii, volum minim 8, 5mc, doua osii, LAMA DESZAPEZIRE: latime de lucru min.2, 5m, reglare hidraulica minim 30 grade stg. dr.
II.1.6) CPV: 16710000-5 - Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 677.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 RON, In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat - Formular 17- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor- Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Modelul scrisorii de garantie bancara este Formularul 14
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare individual, pentru cap. III.2.1.a) Situatia personala a ofertantului, si trebuie: - sa faca dovada in mod declarativ si argumentat cu documente justificative ca nu se incadreaza in situatiile de excludere prevazute de O.U.G. 34/2006;
- sa faca dovada capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, prin prezentarea de documente privind domeniul de activitate;
- in cazul unei asocieri s-a luat in considerare necesitatea formarii unei asocieri stabile, pe toata durata executarii contractului.De asemenea, se impune ca liderul asociatiei sa preia integral responsabilitatea platilorModalitati de participare la licitatie-Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.-Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.-Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de produse furnizate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Documente solicitate: -Completarea si prezentarea formularului 4 privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006?Declaratie privind eligibilitateasi/sau prezentarea Cazierului judiciar/certificat echivalent.-Completare si prezentare Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-Completare si prezentare Formular nr. 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;
-Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;
-Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 15).-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - se va prezenta o declaratie pe propria raspundere - Formularul 8 - prin care se certifica faptul ca participarea la este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1.Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere - Formularul 7 - privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane du drept dedecizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Mik Jo;zsef ? primar, Patka Robert Alexandru ? responsabil achizitii publice. In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare individual pentru cap. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Se solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in una din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul conf. ord. 509/2011 al ANRMAP.Neconformitatea fiecarui criteriu de calificare reprezinta motiv de excludere a ofertelor in procesul de evaluare. Nu se va admite completarea documentelor care trebuie prezentate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si de selectie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare cumulat pentru cap. III.2.2) Capacitateaeconomicasi financiara, Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara);Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Formularul 3 - (respectiv 2008, 2009 si 2010 sau 2009, 2010, 2011 pentru firmele cu bilantul pe 2011 depus) va fi mai mare decat 260.000 RON, (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2008 ? 3, 9852 lei/euro;
- anul 2009 ? 4, 2282 lei/euro;
- anul 2010 ? 4, 2848 lei/euro;
- anul 2011 ? 4, 3197 lei/euro;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: n cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare cumulat pentru cap. III.2.3.a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala., Cerinte obligatorii pentru ofertanti: 1. Completarea si prezentarea formularului 9 -Lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani.Se va prezenta obligatoriu minim un contract de furnizare de produse similare insotite de recomandari din partea beneficiarilor Formular 11, a caror valoare insumata sa depaseasca suma de 130.000 RON.Nota: Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati.2. Completarea si prezentarea formularului 10 cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.3. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.4. Informatii privind produsele furnizate de subcontractanti.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara - oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei castigatoare/pretul ofertei luate in calcul X 100
consumul specific al tractorului
30
Descriere: consumul specific (exprimat in litri/100km) cel mai mic - punctaj maxim-- oferta admisibila avand consumul specific cel mai mic obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = consumul specific cel mai mic/ consumul specific al ofertei luate in calcul X 100 Ofertantii vor preciza clar in oferta consumul specific al tractorului ofertat. Consumul specific trebuie sa fie justificat prin documente justificative de la producator/furnizor autorizat. In cazul in care ofertantul nu precizeaza consumul specific sau nu prezinta justificarile corespunzatoare nu se vor solicita clarificari sau completari, oferta punctandu-se cu 0 (zero) la acest criteriu
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer