Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare tribune necesare pentru stadionul din orasul Amara


Detaliu pentru invitatia numarul 10730
Autoritate contractanta
Orasul Amara
Cod de identificare fiscala: 4427889
Adresa: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Amara
Telefon: 0243/266.102
Fax: 0243/266.102
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionare tribune necesare pentru stadionul din orasul Amara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Contractul are ca obiect confectionarea unor tribune necesare pentru stadionul din orasul Amara.
Stare procedura: -
Data publicarii: 07.03.2007 13:48
Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2007 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, oras Amara, judetul Ialomita, tel/fax: 0243/266.102
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;
- pt. persoane juridice/fizice romane: certificat constatator si certificat de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare;
- pt. persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- fisa de informatii generale;
- fisa de informatii privind experienta similara;
- declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune ofertantul;
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului ofertantului;
- recomandari de la clienti;
- bilantul contabil din anul precedent.
Documentatia de atribuire a contractului de lucrari se poate obtine de la sediul Consiliului Local al orasului Amara in schimbul sumei de 30 lei RON.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer